Måndag

Ja då va denna måndagen med slut snart. Idag har vi gjort litegran faktiskt. dagen började med mys och lek i soffan innan det var dax att klä på sig och sånt. sen va de bus vila och lunch innan vi gick ut vid kvart i två. gick först till citygross och köpte cola och vaniljhjärtan så jag skulle kunna fika lite. Gick sen mot granet för att vi skulle gunga i det fina vädret men marwin somnade och vi fortsatte att gå istället. Och så gick vi in om min farmor och farfar jag åt två pölse där och marwin fick mellis. Sen gick vi inte hem fråns vid fem tiden. vi gick in om godisparadiset och hämtade paketet från hm sen till citygross och handlade till middagen sen hem och åt sen badade vi och mös innan det var dax att sova. så nu sitter jag här och marwin sover.

Lite bilder.:

Sötaste badungen:D



Kläderna jag beställt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0