Veckan.

Veckan har varit mysig och skönt. Men tråkig då S har varit och jobbat ute. Men vi har haft det skoj jag och marwin. Busat massor och lekt som bara den. Haft besök av alla möjliga. :) Kitty, rolle, farmor, mamma, syster, rolle ja en himla massa. men de har varit skönt och roligt.

Marwin har blivit en riktig klätterapa. Klättrar på allt och går med allt. hans leksaksbackar och läragåvagnen är favoriter att gå runt med. Stora lilla pojken. Vägde och mätte honom idag. Han vägde nu 8725g och är fortfarande 69cm lång. min lilla fis.

nästa hel blir det fest för min del på fredagen:) ja redan planerat då jag ska på 20års fest till underbara trädet:P haha ja. de kallade vi henne i skolan Johanna iallafall. Det ska bli roligt. Sen är det barnkalas på lördag. Marwin är bjuden:)

denna helgen bjuder inte på sädär jättemycket mer än mys, gos och massa lek och stoj.

Min syster har föresten åkt till Japan idag. Och är framme där nu precis när jag skriver. för klockan 11 skulle flyget landa:) lycka till med resan syrran och hoppas det blir så himla bra och roligt som du har förväntat dig.

Detta var allt för mig idag. Måste bara gratta lille Nilo på sin 8 månadersdag med:D

glömde pubiliticera inlägget när jag skrev de så blir nu en och en halv timme senare:P hehe

Kommentarer
Postat av: caroline

skoj, vem är det som fyller år? :-)

2009-03-01 @ 11:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0