2008 blir nu 2009..

Ja nu har vi tatt förväl av 2008 och börjat på 2009 isället:)


hänt en hel del 2008 men jag har ingen lust att skriva om allt. Men lite ska jag skriva om.


Marwin låg i magen så det blev ett ganska lugnt år med massa mys och annat skoj.
Jag pluggade en hel del, mest  hemmifrån på grund av att de va så jobbigt att ta sig upp och till skolan med den stora mage tillslut. Vi flyttade ner till 1 våningen i februari om jag inte mins fel. 
I början på juni hade vi babyshower för mig:) och den 9 juni fick jag värkar och åkte in men fick tabletter så dom skulle avta så jag kunde få sova lite. Och de fick jag 4 timmar men de va allt och va nästan tröttare efter.
Men hade haft förvärkar i nästan 2 veckor innan så va trött och hade sovit dåligt.
Den 10 juni åkte vi in och äntligen skulle vår plutt komma tillvärlden. Vi fick stanna kvar. och klockan 14.50 kom vår älskade lille snuff upp på magen och en liten pojke va de. Kärleken strömmade verkligen ur kroppen. Och starck va den från första stunden, men den blir fortfarande starkare för varje dag som går. Kärleken till denna lille person som "bara" varit med i snart 7 månader är verkligen obeskrivlig finns inga ord som kan beskriva den.
Han är mitt allt, mitt liv, min värld.
3 dagar efter min älskling kom var det dax att ta på sig studentmössan och gå ut på trappan. Och det gjorde jag. Va till och med i skolan innan och allt kände mig jättepigg:) Så den 13 Juni 2008 tog jag studenten och äntligen är det över.
Och det har verkligen hänt mycket med min lillplutt. Från att ha legat i mammas famn hela dagarna till att lyfta på huvudet och sedan vända på sig leka på golvet och till sist sitta själv och nu även öva på att sitta i krypställning. och snackar gör han hela tiden:) mesta ljuden som kommer ut nu är mmmmm, oooo, dadada, papapapa, oh mapapa.  Inget mamamama men de kommer väll:) detta året e verkligen minessvärt. Har säkert glömt massor som hänt men detta är det viktigaste.


Bjuder här på lite bilder på Magen och Marwin:)


      














Tiden har verkligen gott jättefort. Och 2008 är verkligen ett år som kommer minnas för livet. Året då min lilleplutt kom till världen. Mamma älskar sig så sjukt mycket.


Ska skriva lite om vårt nyårsfirande med. Va hemma hos mamma och pappa. Vid 6 tiden började vårt nyår. Vi åt först förrätt sen va de dax för marwin att sova en stund och vid halv 8 ått vi igen mm. och riktigt gott va de. Wok:) mm älskar det. förrätten va förrästen löksoppa men jag äter inte de så åt lite nudelsoppa istället. Sen åt vi efterätt kommer inte ihåg va de va men gott va de. något vanlij grejs med bär och bärsås:) mmm. Hade iallafall riktigt trevligt och lugnt och skönt. sen skulle jag och marwin igentligen gå hem till jessica men så blev det inte hade sån huvudvärk och fick spendera delar av kvällen på toa:( men annars va dagen bra.:)


Här är lite bilder från nyårsafton:


 






Året har börjat bra det med:) inget värre som hänt än:P Nu längtar vi efter allt roligt som ska hända 2009:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0