Poliser e piss

JA de får jag lov att säga. Måste ju då bara berätta om vägen till akuten med Marwin när han hade 40,2 graders feber. Vi körde ju då lite fortfare än vad man får men inte mycket för marwins skull. Men när vi då mötte polisen vände den ju såklart efter oss och körde först efter 200 m typ. innan den blinkade in oss. Så frågade dom då lite saker och vi berättade som det var att vi va påväg till akuten med vår son för han hade hög feber. Snutte fick då blåsta och efter några minuter frågade dom om körkort och vi bara men vi han ju inte ta så mycket. fick inte mä de. Vi vaknade liksom mitt i natten av vår son som hade hög feber, panikskrikit svättats och skakat. Det var ju hemskt det första man tänker på är ju inte körkortet men iallafall så gick den ena polisen bort till bilen och skulle kolla upp det. När vi stått där ett bra tag eller det kändes så för vi va ju helt stressade så sa snutte asså hur länge ska ni hålla oss vår son e sjuk ni kan väll ändå kolla de fast vi kör de e ju bara att köra efter typ om något vatt fel. Men nä då tvekade han först men vi fick köra tillslut. Kändes som om vi stod där i flera timmar. Tänk om det hade varit dem och deras barn inte fan hade dom velat stå där då.


Till något annat nu. Vatt hos mamma och pappa idag en sväng. snackat lite och sånt. sen en sväng till nya lägenheten där snutte rev ner tapeter. Blir säkert bra får jag hoppas:P hehe. Vårt sovrum är lite mindre än vad jag hade för mig. men de får väll gå. det ända som går in där är sängen typ:P hehe. men men. Nu ska jag Sätta in min frukt i ugnen och äta den med glass sen:) mm. har köpt frukter som jag skurit ner och hällt vit choklad på som ska in i ugnen sen ska man ha glass till. mums det är så jävla gott.


Marwin mår föreste mycket bättre nu. Ingen feber alls nu och det är så skönt. :D äntligen är min lilla fis frisk igen. Men han är inte som vanlig än :( tror vi har lite bissingar påväg med så han e lite gnällig. Eller mammig rättare sakt:P hehe


NattiNatti







Bild:
1. Marwin leker på rummet.
2. Massa bus på golvet med mamma.
3. Gåstolen den är rolig:D.
4. Marwin och hans bästa vän Nilo.
5. Hela familgen. Kärlek.
6. Bus i sängen när vi sänkte den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0