redan Fredag

Ja de e de ju fast att man inte sovit än.

Torsdagen var fullproppad.  Började tvätta vid 8 tiden. Och så hade vi hade bestämt oss för att sälja vår tv. Som vi har i sovrummet för att den aldrig används ändå. Så han som skulle ha den kom och hämtade den vid 10 tiden. Sen fortsatte jag och marwin tvätta och vid tio va han så trött så vi gick in och vilade lite. Kvar över 11 vaknade han så då fortsatte vi. Och mellan tvättningen städade vi lite och lagade lite mat och busade. VId 1 tiden när tvätten va klar gick vi ut med Jessica och Jakob. Blev en runda till city gross och handlade mat och sen hem igen. Va sugen på bakad potatis så de blev de till middag idag och så en god köttbitt och grönsaker. :) mm mums. Marwin somande i gåstolen men fick bara sova där en halvtimme så han inte fick ont i ryggen. Sen blev de gröt och badning och sen nanna gott igen i sängen. Och själv har man suttit här och slappnat av lite och kollat lite tv. Men de e fan va tiden går fort. Marwin somande halv 9 och här sitter jag fortfarande. Nä ska in och lägga mig med min snuff nu. Natti Natti.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh dom kepsarna är så söta.. Min Hampus har en i brun, är det H&M den också eller??



/Sanna

2009-01-14 @ 20:06:43
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0