Då försöker vi idag istället.

Kunde inte lägga in bilder här igår, vet inte vad det var som va fel men prövar idag istället.

Här kommer ett gäng bilder på min lille fis. Mamma älskar dig över allt annat. Du är verkligen det bästa som hänt mig. Och du kommer alltid att vara den som är närmast mitt hjärta. Min gullfis. MIN SON.


Mammason mys, Det är absolut det BÄSTA som finns.

 

Mys och bus på uteplatsen.

  



Unga föräldrargruppen.

  

Lite bus hemma.



Mammas plutt har varit lite sjuker eller haft lite feber så haft en lugn helg.

  



Och så har Marwin fått kläder av mormor. Jättefina :)



Vet inte om jag skrivit detta heller men skriver det igen. Marwin fick en ljusgul tröja och ett par byxor av sin farmor för ett tag sen. Glömt att skriva det bara. Och så hittar jag ingen bild på dom nu. Sen på karnevalen van även faster en fin nalle till honom och han fick en tröja av sin farfar. där det står "tycker du att jag är tuff skulle du se min farfar. har bilder på den också men hittar inte mappen.

Tack för mig för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åååh mumin! Underbart =)

2009-07-26 @ 14:13:02
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0