Veckan som varit.

Nu ska jag först svara på kommentarerna.

Svar på varför spiralen trillat ut. Jag har faktiskt inte den blekaste aningen. Jag är ingen expert men ut trillade den iallafall. Jag har ringt och ringt till den j*vla barnmorskan som satte in den, men inget svar eller så är där upptaget. Jag skulle dock inte ta ut den frivilgit för att behöva gå igenom det igen. Men de måste jag nu för en ny ska sättas in. Men har börjat på mina p-piller igen och hoppas på att kunna sätta in en ny så snart som möjligt. Men ska prata med dom om man kan hoppa över sommaren och ta de till hösten typ september för Marwin vill ju gärna bada och det får man inte fråns man slutar blöda helt första gången. Får se vad dom säger när jag får tag på dom.

Onsdagen tillbringades på uteplatsen till att börja med., då jag hade tvättstugan mellan 7-12, Vi badade i lillapoolen och busade massor. Sen när tvätten var klar tog vi på oss och cyklade ut till kitty och rolle. Där vi blåste upp en minipool till marwin och vi badade, solade, busade och snackade massor hela eftermiddagen. Skönt och mysigt. Hade riktigt trevligt med is kallt vattenkrig och massa annat skit hehe. Snackade även lite med marwin farmor när hon kom hem.  Hon bor där ute hon med. Glömde kameran hemma. typiskt men vafan.Sen snackade vi ihop oss om att grilla hemma hos oss. å det gjorde vi. Delle kom också så vi hade en jättemysig kväll med massor av snack och god mat. Blev Flintastek, potatissallad, Vanlig sallad, och kall beane. Sjukt gott. MUMS. Marwin somnade sen för den 6 tänden var påväg så han kom inte till ro. Men nu är den uppe:)

Torsdagen Lekte marwin först med Ida en stund. Grannen vår som han verkligen gillar hehe. Dom sprang och busade hela förmiddagen. Vid kvart i 11 somande marwin igen. och sen kom marwins moster cia hit och sen även faster malin, alicia och kitty. Vi väntade på att marwin skulle vakna så vi kunde gå ner till stranden men tiden gick och lillfisen sov som en stock. Men äntligen vid 20 i två vaknade han och vi tog på och och gick till havet. Där solade vi eller ja inte mycket solande för barnen sprang runder men vi mös iallafall vid havet badade solade och hade det sjukt mysigt med massor av snack. barnen lekte och busade både i havet och i sanden. Riktigt mysigt. barnen fickade frukt dicka och även lite glass fick dom. Sen gick vi hem Marwins pappa kom hem och vi mös lite här hemma sen åkte vi med till lödde massa folk bilar och snack. Marwin älskar det och skulle helst vilja stå så nära bilarna som möjligt men de får han inte vi står så långt bort som möjligt. Sen åkte vi till max och åt lite och sen kolla lite bilar här i stan sen åkte vi hem, marwin deckade och jag och S låg och mös på soffan till tv och bara snackade.

Fredagen Hade jag och marwin mys med jordgubbar och sånt på förmiddagen och lek med alla leksakerna. vi hade en riktigt mamma son lekdag på rummet. riktigt mysigt. Sen tog vi på oss och gick till morfar där även alicia och cia skulle komma dit. Vi badade och mös, Sen kom min syster och hennes kompisar tror dom va 6 stycken så blev ett riktgit badhus:P hehe. Massa handukar på gräset och massa som badade riktigt mysigt och marwin och alicia gillade det verkligen dom hoppade upp och ner i poolen. vi fickade bullar och dricka och massa frukt. Sen kom S dit med marwin bilpool och den blåste vi upp och barnen bada även där i. Marwin och pappa badade lite i poolen. Älskar er mina Pojkar ni är så fina. Sen va dom så trötta så dom fick sova en stund Marwin och Alicia asså, hehe. Jag och cia badade då och snackade massor och även med min syrra och dom. Sen vid 5 halv 6 gick vi hemåt cia skulle lämna alicia hos sin farmor och vi skulle hem och duscha och göra ve oss. Marwin skulle sova hos sin farmor för första gången och jag och S skulle ut. Ja jag va ute. Riktigt roligt var det att komma ut lite. Men saknade lillskiten men viste att han sov och hade de bra ju. Vi va i Ekebo på festival och festade lite och hade roligt. Lite skit och så men vid 1 åkte vi hem och sov.

Lördagen kom marwin hem vis halv 11 han hade fått en traktor av farmor igår på kvällen som han hade lekt med. hihi. Allt hade gått bra och han hade sovit hela natten. Skönt att veta att han känner sig trygg även där. Dom hade busat och lekt på lekplats och påvägen hit hade dom vatt i stan en runda med. Han hade fått ett par byxor och en fin tröja. Vi gick till morfar direkt där ingen va. :P hehe. Nä men dom hjälpte helenes mamma att flytta så vi va där själv ett tag först och badade fikade och mös för oss själva. Sen kom mormor och morfar då badade vi med dom och mös. grannarnas syskonbarn kom även dom in och badade och sen även min bror och hans 3 kompisar. Så vi va riktigt många idag med. Så härligt. Vid 6 kom delle dit för att lämna mina nyklar som jag lagt i husvagnen igår för att inte bli av med dom. Så vi snackade lite och mamma beställde pizza. så åt vi sen följde mig hem vid 8 för han skulle ändå låna skylinen. Sen va de mys innan lilleman deckade vid halv 9. Jag själv satt och slöade framför tv till halv 1 sen hoppade jag med i säng. Skönt

Idag har vi bara njutit av att vädret inte är fint:P eller ja de är svalt och skönt. När lilleman vaknar får vi se vad som händer blir kanske en runda med jessica och jakob. bross på hur länge han sover. men blir nog en runda ändå:D ska höra av mig till henne sen. Det var allt för mig idag















Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan..



Jag har en liten fråga till dig.

Jag undrar om/när Marwin ska börja på dagis?

Och vilket dagis har du valt och varför?

Vad ska du själv göra om dagarna i så fall

Glad sommar

/Emma

2009-07-06 @ 10:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0