1 Juni

Japp nu är vi inne i juni och bara 9 dagar kvar tills min lilla älskade gosse blir 1 helt år. Kan fortfarande inte förstå det. Var har tiden tagit vägen. Han ska ju bara vara liten:P hehe. Nä men kalas blir det och det ska bli så himla roligt. Älskade lilla vän nu är du snart "Stor" pojke.

Helgen har varit väldigt lugn. S har varit borta så bara varit jag och Marwin. Massa mys och sånt. I lördags blev min farfar 65. Grattis till dig. Så vi va där hemma på kalas och det var trevligt. gott med mat och fika. Sen gick vi hem för att slänga in tvätt och sen gick vi hemma till marwins morfar och grillade och hade det jättemysigt. Gott var det och roligt med sällskap när man är själv. Sen fick vi hem och badade och sov.

Söndag var det morsdag och strålande solsken:D supervarmt:) Först va vi hemma hos "mormor" och åt och snackade. Sen gick vi hem till "morfar" och solade och badade. sjukt skönt och mysigt va de. Till och med så varmt så hönsiga jag kunde låta marwin bada:P hehe. Sen bestäde jag och mamma pizza så åt vi de och snackade lite. sen va de dax att gå hem och duscha bort kloret från vattnet och sen sängen.



Samma idag. solen har stått på och det har varit supervarmt. Började tvätta klockan 7 i morse och höll på till 12. Då kom min syster och hämtade marwin för hon har semester och ville ha marwin en runda. Så vi bestämde att jag skulle dra till pappa och sola och bada så skulle dom komma sen. Mamma skulle med dit så de blev ju bra:D så där har vi varit hela dagen och badat och solat. Marwin har varit på lekplatsen vid halvmånen och lekt och haft sig:D sen kom dom till pappa "morfar", och där mös han och badade.:) alltid roligt och han e en liten charmis. Sen kom vi hem och lagade middag och åt, sen blev de bad mys och rätt in i sängen.





Nu sitter faktiskt jag i ett bad och har datorn brevid mig. Sjukt skönt och kännde för att koppla av:) mysigt. nä nu ska jag slappa i vattnet och sånt. nattinatti

Kommentarer
Postat av: tilda

låter som ni hade en riktigt härlig morsdag (;

2009-06-02 @ 14:26:46
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0