4 juni

6 dagar kvar tills världens sötaste lille snuff blir 1 helt år. tiden går så sjukt fort. Hade tänkt ha hans kalas på onsdagen när han fyller år men de blir de inte:( S fick inte ledigt så får ha kalaset på fredagen. Får ha lite kalas för han själv här på onsdag. Dagen ska ju vara speciell fast inte pappa kan vara hemma.

Men men. tiden rusar och marwin vill gå HELA tiden. Han älskar att krypa så de lär han göra länge till men han vill gå. även om han inte går runt som om han inte gjort något förr så reser han sig mot allt och går iväg kallar man på honom så går han mot en:D det är detta som är så gulligt så här får han gärna stanna länge. hehe när dom "vinglar" lite fram och ja ni förstår nog. De e så mysigt. Men lillkillen tror ju ibland att han kan springa hehe och det ser superroligt ut. Ja min lillkille.

Vid denna tiden förra året väntade man på att snuff skulle komma. Allt var så spännande och det skulle bli så roligt att bli tre. Och det blev det. Kan inte förstå vad jag gjort innan Marwin kom. VIlken mening hade livet då? Vad var det som fick en att gå upp på morgonen? Ja jag vet faktiskt inte. För Marwin får en att gå upp även om man inte hade orkat någon dag.


väldigt trött och skrattig:D "mobilbild"



3 tänder är också påväg och min skrutt tuggar på allt. fingrar händer leksaker "skit" ja allt han hittar. det kliar nog och gör väldigt ont i munnen för de är svullet rött och vitt, det vita är där bissingarna ska upp och man ser riktigt hur det spänner. och den ena tanden syns och känns lite men inte riktgit igenom än. hoppas snart han får en lugn vecka med tänder för den senaste tiden har det ju varit massor. först den han fått började nog göra ont 1,5 veckor innan den kom och direkt efter så kommer dessa. ja men dom ska ju upp och ju fler på samma gång så slipper man en och en iallafall. Men ingen feber eller liknande denna gången och det är jag glad över.

Ja vet inte riktgit vad jag ska skriva mer. Igår va vi mest hemma, handlade mat en runda, gick och fikade med delle, hem snackade lite med honom lagade middag åt och sen kollade greysan. och ja såklar så va de massor av bus och lek med marwin.


Gladfis "mobilbild"



min kamera är föresten sönder. går att fota men ser inte vad man tar kort på. eller det skrev jag nog i förra inläggent:P hehe tror jag.

Nä nu ska jag äta något. hej sålänge.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Du menar väl att kalaset ska vara på Lördagen för det skrev du i mitt mess. Ja tiden går fort för fort ibland. Pussa min lille prins. Jag älskar honom över allt

2009-06-04 @ 13:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0