5 juni

Hejsan.

Inte så längesedan jag skrev nu men ville ändå skriva igen hehe. Har inte så mycket att skriva men men. Ni läser väll ändå.

Igår va vi och handlade födelsedagspengar till Marwin. Blev en hel del:) så nu e det med klart. Imorgon ska jag baka till kalaset. Roligt:) och Marwin ska vara med pappa. Hoppas där blir något gott :)

Idag fick jag en superduper rolig sak. En ny kamera:) och jag är lycklig. Som in i. hehe. Tack älskling du e underbar. Det är min 20 års present och det är något av de bästa.:) älskar dig och tacktacktack. Superfin är den och verkligen sjukt bra. Så jag är nöjd. den tar blider fort och bilden blir jättebra fast att man rör på sig. så de e hundra:)



Kameran fast jag valde den i svart. :)
Det är en panasonic. :) Älskar den redan och bara hunnit använda den lite grann.
inte hunnit mixta och testa en massor än men det jag prövat är bra:)
närbilderna blir bra och bilder på marwin blir bra:)


till idag då. Va först hemma hos farmor och farfar och hälsade på. Åt lite och busade. Sen skulle jag ju egentligen låna farfars kamera på onsdag och lördag men det behövs inte nu. Sen gick vi till unga förälfrargruppen och busade och snackade och marwin fick sin 1 års spruta. det gick jättebra och han satt och skrattade åt en docka:) och sa inte ett pip. Sen gick vi en runda med Jessica och Alexander och sen hem. DÅ åkte vi och tittade på kamera och köpte den:D SÅ sjukt glad. Sen hem snackat skit med delle och en annan, dennis och nellie kom också en runda och lekte. och sen gick vi och åt pizza och sen hem och mös. då vi kom på att marwin har jätteont i sitt ben där han fått sprutan. Började innan idag när han skulle gå och det var verkligen jättevinglit. Sen Blev han gnällig och ville knappt något och när jag bytte blöja fick jag knappt röra honom, när han sen skulle gå till leklådan haltade han som in i och jag tog han där han fått sprutan och han stortjöt. stackars liten hoppas det släpper snart. tror bara det är musklen som blivit stel. men han gick panodil och nu susar han så gott så. Och jag ska glo tv och bara njuta innan jag med slänger mig i sängen.
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0