Underbar helg.

Japp det har vi haft.

Det hela började med midsommarfirande. Vi vaknade i någerlunda tid och plockade först undan här hemma innan vi började göra ve oss och sånt. Marwin var supertrött för han håller på att få tänder "en till har kommit fram så han har fyra" men tre till på g. så han slockande med pappa i sängen så vi blev lite sena, Delle skulle med oss så när han kom drog vi iväg. Vi skulle fira det hemma hos faster malin och vi hade verkligen supertrevligt. När vi kom dit var det fotboll så killarna satt där och vi fixade lite i köker och busade med barnen. Sen blev det mat och nypotatis gräddfil och gräslök är så himla gottt:D mums. Alla blev mätta och belåtna. Sen vad det undanplockning diskinig och snack och mys och massor av bus. Marwin och Alicia hade verkligen myror i brallan:P sen blev de jordgubbar och ännumer snacka och skratt barnen var trötta men hade så mycket energi ändå så vi stannade rätt länge. blev cips och godis och lite lugnare miljö fram mot kvällen och 11 var baren så himla trötta att vi åkte hem så de bliev lugn och ro där och så att vi skulle kunna lägga marwin. och han somnade på 1 sekund:P hehe


Fick sovmorgon på lördagen och vi vaknade inte fråns halv 11:P skönt som in i norden var det. vi gjorde ve oss och gick hem till Jessica och jakob. När dom var klara mötte vi linda och gick sedan till jessicas sommarjobb och lämnade tillbaka något hon glömt lägga kvällen innan sen gick vi till jg:s och handlade innan vi gick ner till borstahusen där det är tivoli under middsommarhelgen:) mysigt och trevligt. Jakob åkte karuseller medan marwin sprang runder och flörtade med tanterna:P hehe. Han rymmer hela tiden men han e så himla glad och det gör mig inget att behöva springa efter honom. Han åkte inget då jag inte orkade åka med och vill inte lämna han själv i en karusell. men han hade lika roligt ändå. Han får vänta tills karnevalen och då ska han få åka:D sen när vi busat klar där somnade båda barnen och vi begav oss till donpedro och åt sen gick linda hem och vi gick till granet. Marwin sprang runt och busade. gungade och lekte med en annan pojke där, jakob sov först sen när han vaknade busade han med. vi gick sen till olivers och åt glass innan vi gick hem till mig och lekte :) sen åkte jessica och jakob hem, marwin somnade som en stock och jag med efter ett tag vid datorn.



Idag har vi först varit hemma bara, så sjukt varmt på vår gård/uteplats/trädgård att jag blåste upp marwins pool så han skulle få bada. han älskade det och blev superglad. Jag plockade undan lite där ute och rönsade i rabbaterna. Sen tog vi på oss och åkte ner till tivolit hela familjen och gick där lite. van i nalle till marwin och han fck dra i snöre och van en nalle till där själv:D Sen åkte vi hemåt och mötte upp delle och gock till rohdos* stavning? och ät pizza. mums:) sen hem och mös och busade och så kom mormor så gick vi till halvmånen och lekte på lekplatsen:) grävde och gjorde kakor hehe. sen hem igen och busa lite innan det var sängdack. när jag lagt lillfisen gick jag ut och ränsade klart och nu är där superfint och rent. blir bild imorgon när solen är uppe.



Nu ska jag hoppa i sängen tänkte jag. natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på min lille prins. Skönt att han kan bada nu när det är då varmt. Älskar han massor

2009-06-22 @ 18:57:16
Postat av: Farmor

Det är Farmor som skickat kommentaren där uppe men det förstår du säkert

2009-06-22 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0