Grattis på 1 års dagen Snuff

Ja idag är det en väldigt stor dag för mig/oss. Marwin fyller 1 år och balonger och sång står på chemat. Mammas lilla hjärtegryn. Var tog tiden vägen. Dagen då du kom till världen var den mest underbara jag varit med om. När vi åkte in till  den lyckligaste förlossningen var jag människan och den mest rädda. Hur skulle du vara som person, pojke eller flicka? Ja massor snurrade i huvudet. Men jag behövde verkligen inte oroa mig. Du är den mest underbara lilla varelse jag vet, ALLT är perfekt. Hur kunde jag vara så lyckligt lottad? Att få dig in i mitt liv? Så böev det iallafall och jag är evigt tacksam för det. Mamma älskar dig över allt annat. Finns alltid här för dig.

Nu får ett år sedan satt vi och kollade på film där hemma. Vi åkte inte in fråns på natten och fick stanna. Men vi var uppe en gång innan men då fick vi inte stanna hade inte sovit något alls så fick pille att som skulle hjälpa mig att få lite somn innan för jag hade inte sovit mycket den senaste tiden på grund av förvärkar. Men nu i efterhand så ångrar jag mig att jag tog dom. Du hade ju kommit tidigare om jag skretit i dem. Men jag va så fruktansvärt trött på att ha förvärkar så jag ville bara sova lite. Men iallafall vi kom in vid 5 på natten och klockan 14.50 kom min älskade SON till världen. Jag är så fruktansvärt stolt över att vara din mamma. du är så perfekt in i minsta lilla detalj, vist du har humör och allt som alla barn har men du är ju så speciell för mig. Du är allt.

 

   



Nu är du en liten kille med mycket energi. För 100 personer. Och det är något jag älskar. Att du har sån energi för du ger mig en himla massa. Du pratar massor, vissa ord förstår man men absolut inte allt du bablar hela tiden och tror att man förstår allt. peckar och gör olika grejer med armarna för att visa vad du säger. Några ord du kan är "Mamma, Pappa, Tack, Hej, Där, Titta, Lampa, Bada, Äta, Nanna" och ja massor kommer inte på alla nu. Går gör du, pratar, busar, myser:) allt och jag är lyckligt lottad att få vara din mamma.

   

Nya saker du kommit på är bilarna du älskar att krypa runt med dom. ja du har gjort det länge men nu är de extra roligt. Du har kommit på att din bil man åker på att man kan ställa dig på den så det gör du hela tiden, kommer film senare men inte i detta inlägg. Massor har du kommit på och du försöker göra som en hela tiden. både med tal och rörelser. pussas och kramas gör du med hjärtat. ja jag kan fortsätta hur långe som helst för du e underbar rakt igenom.

  

Idag på din dag. blir de massor av folk som kommer och massa presenter:) Men nu ska mamma gå och lägga sig hos dig så vi kan komma upp imorgon. Natti natti alla.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Stort GRATTIS Marwin på din 1års dag. många kramar från oss :D

2009-06-10 @ 00:13:10
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: cecilia

Grattis hjärtat på din stora dag.

Håller tummarna på att jag kommer upp i tid så jag hinner ner på din dag.



Faster älskar dig

2009-06-10 @ 06:50:21
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: tilda

Grattis grattis (:

2009-06-10 @ 11:01:57
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: AlexandersMamma

Grattis på 1-års dagen Marwin! :)

2009-06-10 @ 11:14:41
URL: http://piinkbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0