Hejsan

Hej. Ja nu va de längesedan jag skrev här sist. Har inte haft tid och ork till att skriva då jag själv också varit sjuk mitt i allt. Tråkigt som in i norden men det börjar gå över nu, äntligen.

Marwin är mycket bättre han med. pencilinen värker och han e på strålande humör:) och det är så skönt att se han njuta av livet. Han är inne i en mammig period igen. Min lille gullunge. Det är charmigt men kan också bli lite jobbigt när han gnäller efter en hela tiden. Började ju med att han sov i sin egen säng ett tag innan han blev sjuk. Men nu är han tillbaka i vår igen. MYSIGT som in i norden är det älskar att ha han i sängen men där kan han inte sova alltid så han ska tillbaka till sin säng igen när jag frisknat till helt och han med när vi båda har ork igen:P.

Veckan har erbjudit en hel del. Först har vi bara varit hemma. I fredags var jag ute en sväng med Kitty. Vi va först hemma hos henne bara vi två, snackade skit prövade gamla kläder drack sider och hade skoj:) sen gick vi ner en sväng till tycho och hade roligt där. Det var skönt att komma ut lite.

I lördags åkte vi hem tidigt till min pappa och va där hela dagen först hade han lite folk där som kollade på fotboll, sen skulle vi äta middag och då gick vissa och andra stannade kvar, gott va det som in i och sen blev det att kolla melodifestivalen och det var trevligt. Sen nannade även jag och marwin över där för klockan va mycket och trött va jag och orkade inte gå hem:P

söndag gick vi hem mös och hade det roligt hemma vi busade massor både på marwins rum i köket och i storarumet marwin va sjukt glad hela dagen och bara njöt. :D livet som mamma är helt underbart.

Måndag gick vi hem till min mamma och fikade och snackade. Hon var också sjuk precis som vi så vi satt och tyckte synd om varandra lite:P hehe men de va spring och pill i marwin:D Sen gick vi hem till min farmor och farfar för att hämta kyckling curry som hon gjort till oss. Älskar det. Sen gick vi hem en sväng vilade och sen åt vi lite och sen va de sängen igen.

Idag har vi busat och myst, Kitty kom en runda så vi gick ner till stan och kollade lite i affärer och snackade. :) Sen gick jag och marwin upp till hans faster cia och busade massor både med kissarna och med hennes vovve. Sen blev marwin trött och vid 6 tiden åkte vi hem. Alltid kul att komma ut och göra saker. :D sen vilade marwin lite och jag kollade på min serie som jag följer:) sen vaknade lillskiten och de va bus till 1000. Han skrattade så mycket att jag höll på att dö av garv han verkligen fulade sig ordentligt. Hna e så busig. Så kollar han på en rynkar näsan och brister ut i ett sånt garv att man dör hjärtat brinner upp så mycket kärlek som sprids. :) sen gick vi in och skulle bada och lika mycket bus blev det där inne. Han älskar verkligen att bada. Och ännu bättre är det när man badar med honom.

Nu ska jag ta och titta på den andra serien jag följer. Innan jag ska gå in och lägga mig. trött som fan så får se om jag verkligen orkar hålla mig vaken hela avsnittet. tur där inte är reklam när man laddar ner det:P hehe.

Nä nu bjuder jag på bilder från förra veckan så får ni nöja er med det:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0