Helg

Lördag idag och massa bus och mys hela dagen:D klockan 11 gick vi ner i stan och möte marwins farmor och faster. Marwin farmor ville köpa läragåskor till honom så vi va och provade ut ett par. jättefina och sååååå små och så himla söta:) Så det tackar vi verkligen för:D sen gick vi och fikade och de va gått. in om apoteket blev det med för iprenen hemma va slut. När vi kom hem hade marwin somnat så tog på kiara kopplet och gick en sväng med henne med. sen har det bara varit mys hemma:D

Här kommer en bild på skorna.'



Och så har jag ju inte lagt upp så mycket bilder den senaste tiden så nu ska jag bjuda på några:)


Gungar

Matar pippina

I nya kläderna

Lyser bus i ögonen på honom


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad lika han är dig på sista bilden. Jag tror han fått ögonen från dig. :) Han är så söt..

2009-03-01 @ 09:49:29
URL: http://www.nogg.se/rebeccccaa
Postat av: Tilda

så söt han e (;

2009-03-01 @ 11:03:27
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Faster Malin

Så fina skor du har du fått. Nu kan du snart gå runt själv i dom. Då får mamma och pappa fullt upp. :-)

Och vilken tuffing, så fina kläder mamma har beställt till dig. Snyggaste killen i stan ju.

Faster älskar dig.

2009-03-01 @ 20:44:50
Postat av: Farmor

han är så sät min lille pojke. Farmor älskar dej

2009-03-01 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0