Helgen

Ja nu är helgen över. Redan den har gått sjukt fort. I fredags var vi på unga föräldrar sen gick vi i stan bytte marwins jacka som jag köpt i för liten storlek innan. Sen hem och hade det mysigt och sen vid kvart i 8 lämnade vi lillplutten och han sov borta för första gången. Lite kusligt men han hade haft det bra hemma hos mormor:D Det värmde i hjärtat att det hadde gått så bra.

Lördag kom mamma med lillsnuffen vid halv 12. Så satt vi och snackade lite och sånt sen va de mys mys och åter mys med min lille snuff. Sen vid halv 6 gjorde vi ve oss för vi skulle ut till häljarp på kalas till helen. Trevligt, var längesedan jag var med på sånt och brukade alltid vara det förr. Och så va ju Malin, Chrille och Neo där så de va ett plus i kanten. Neo har blivit så himla stor. :) Hoppas det blir något med ven i sommar då e ju Marwin lite större och kan förhoppningsvis springa runt och busa med Neo. Ja för er som inte förstår så ska vi kanske semestra lite på ven till sommaren men inget bestämt än. Sen va de bara hem mysa lite och sen sängen för lilleman. Och jag satt vid datorn lite och kollade tv.

Idag har det med varit fullpackat:P upp vid 8 frukost mys bus och vila för lilleman. Farmor ringde och ville ha med oss till väla. Och vi följde med så hände det något idag med. Köpte två lampor till hallen, Filt till Marwin, Stekgärn, Och massa smått skit. :P Sen fick jag även med mössan hem till marwin som jag längtat efter. Hittade ju den på väla när jag va där sist men hade inga pengar med mig till den, för de va då jag köpte jackan och sånt men så hade jag såklart kortet hemma så kunde inte ta ut mer pengar. Så tänkte då kan jag ju köpa den i stan istället, men den fanns ju inte här. Men nu kom jag iväg och köpte den. kommer kort på det längre ner. Och så hittade jag världen finaste keps med till honom ååå :D hehe. så lite nytt blev där. Sen va de bara hem och nus för all tid så man inte skulle missa något. Jag har en riktig busunge här hemma och glad till 10000% är han. Skrattar så man brinner upp av kärlek:D Sen va de bad mys och sängen. och så sitter jag här nu och degar men marwin har sovit sen kvart över 8 så kollat tv emellan:P nä nu ska jag inte ta upp mer tid här. Vet ju inte vad jag ska skriva. Och kameran vill inte lägga in bilder så får bli bilder imorgon istället. :(

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: malin & neo

ja hoppas att det blir ven så vi hittar på nått. Hade varit mysigt att åka till åhus också där är ju så fint. Men kommer inte ihåg om där finns så mycket för barnen där. :-S Kanske finns mer på ven då.

2009-03-22 @ 23:10:37
URL: http://neo070902.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0