Trött och otroligt seg.

Japp det är percis vad jag är. Fy fan asså riktigt seg är jag men vi har hunnit med en hel del idag ändå. Jag och Marwin skulle gå ner och gunga i granet men även S följde med. Trodde först han skojade när han sa att han ville med men han följde med och det var riktigt mysigt.:) Vi gungade åkte "rutchkana" Stavning? och lekte i både sanden och gräset. riktigt trevlig förmiddag. Sen promenerade vi hemåt och åt beställde en pizza från mammatheresa ått dela på, mm gott.

Sen ringde Marwins faster och kusin och kom hit en sväng med fika så de blev vaniljhjätan och vaniljbullar:) mm gott det med. Massa prat och massa bus mellan kusinerna. Båda två är riktiga busungar och bara susar fram med vinden. Båda två gick in på toa och så stängde dom dörren och satt där inne och lekte:P hehe. Dom är för goa. När dom skulle gå hem följde jag och marwin med. Malin skulle köpa en tröja och ett nattline till alicia i stan och det blidde det men även marwin fick en jättefin grej av henne. Nallepuh linne och byxor till. det är så jävla fint och vi tackar:). Kommer en bild längre ner.
Och så följde vi dom hem och sen gick vi hem själv och lagade middag. Och nu sover lilleman och jag väntar på att greys anatomy ska börja.

Ja det var väll allt jag hade att skriva idag förutom att min syster kommer hem från japan på lördag:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0