11 månader

MARWIN
Nu har det gått 11 hela månader sedan du kom upp på min mage för första gången,
När jag fick känna dil lukt och och klämma lite på dig.
Det var den absolut underbaras dagen i hela mitt liv, när du kom till världen.
I nio månader låg du i min mage och vi fantiserade om dig,
vem skulle du likna, hur skulle du bli som person, blond eller brunett, blåögd som pappa eller melerad som mamma? Massor av frågor men inga riktiga svar.
Men när du låg där på min mage försvann allt du var så himla perfekt liten och skör, och så fruktansvärt söt.
Blond var du och fina blå ögon.
Nu började våra liv tillsammans,
månaderna gick och du va så mä hela tiden, ville absolut inte missa något.
En riktig liten buse och upptäckare är du med, allt ska kännas på och speciellt allt som man egentligen inte får.
Pratar gör du med massor och man undrar vad du säger,
vad du berätta, för snackar gör du i massor men man förstår ju inte, det är så sött, du låter oftast för tyst är du inte.
Men det är underbar att du tar för dig och en fin liten individ har du blivit.
Mammas allt och det kommer ingen att ta ifrån oss.
Mamma älskar dig över allt annar nu och föralltid.
Kärleken växer varje gång du ler, gör något roligt eller säger något gulligt, den bara växer hela tiden.
Att kärlek kunde vara såhär stark viste jag inte innan du kom till världen men när du låg där så fin och söt förstod jag att denna kärlek är något underbar något som ingen kan förstöra.
Jag älskar dig Marwin du är det bästa som hänt mig MAMMA finns här förevigt.




Kommentarer
Postat av: jessica

Grattis Marwin på 11 månaders dagen :)

Så fint inlägg du skrivit :)

2009-05-10 @ 01:16:42
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: AlexandersMamma

grattis marwin. :)

2009-05-10 @ 08:08:16
URL: http://piinkbaby.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ett stort GRATTIS min lille prins. Du är så söt.Farmor älskar dej

2009-05-10 @ 16:59:06
Postat av: Tesso

Ååh så fint skrivit, jag blev helt tårögd.

Kan inte fatta att han snart är ett år!

Finaste lille plutten, Jag älskar dig Marwin!

Grattis på 11-månadersdagen, plus två, hehe :)

2009-05-12 @ 11:00:47
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0