17 Maj

Hejsan. Nu tänkte jag berätta lite om min födelsedag. Den började med att jag och Marwin gick upp. Gjorde frukost mös och sen väkte vi S. Då gick jag ner till stan för jag skulle ha bh och lite sånt. Så det blev det. Sen gjorde vi ve oss och åkte hem till min pappa. Där va lite folk då som sa grattis och sånt. Sen gick jag och marwin ner i källaren och vilade lite, marwin sov vidare när jag gick upp och gjorde ve mig så fick till och med gå ner och väka honom innan gästerna kom så han kunde få på sig finkläder. Jaja men iallafall sen kom gänsterna och vi blev rätt många. Släkt och vänner så som jag vill ha de ville inte ha någon riktig fest utan bara mys och lite drickande med dom närmaste. Vi hade trevligt hela kvällen och vi åkte inte hem fråns vid 2 på natten. Marwin somnade såklart där och min snälla mamma tog hand om honom så jag slapp lägga mig med honom. men ville egentligen sova där med men det fans ingen plats för mig så fick åka hem. för min lillebrors kompisar sov över så alla sängar va upptagna. men men.

Tack alla som va med. :) Nu ska jag berätta vad jag fick, Jag fick 3950kr, 3 stora fina ljusstakar eller vad man ska kalla det, två små ljusstakar, två ljushållare som hänger, 2 parfymer, en fin blombuket, en kula till tungan och så ska jag få en cykel av mamma och pappa men den får jag senare för vill vara med själv och välja och sånt:D


Sen idag åkte jag och mamma till centan och marwin va med sin farmor. köpte en hel del en bh, ett par underkläder, en bikini, ett sharp* stavning?, en kofta, en klännings/tunika skorta, ett par solglasögon, två tajts och 2 par skor. Riktigt nöjd är jag att jag handlat till mig själv:D jo och föresten marwin fick en solhatt, men det var också det ända jag köpte till honom.

När jag va i stan och handlade dagen innan min födelsedag, hade då redan fått pengar av min mormor, så köpte jag en t-tröja, ett par shorts, 2 bh:ar, ett par underkläder och två par strumpbyxor.

Ja så en hel del har nu inhandlats till mig, det behövdes och är skönt att få lägga lite pengar på sig själv ibland:)

Ja de va väll vad jag hade att skriva denna gången. Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för i går det var jättetrevligt.Det är alltid roligt att handla till sig själv.Men vad är det för säng du har handlat bara undrade.Pussa min prins. vi hade roligt idag när vi var i karlslund.Kram

2009-05-17 @ 22:09:39
Postat av: cecilia

hehe jag frågar som mamma, har du köpt en säng? vadå för säng? hehe.

det blev en hel del. det gäller att hitta rätt saker så att pengarna håller längre fast amn inte letar billigt. puss

2009-05-18 @ 07:20:43
Postat av: Tesso

Kan du inte lägga upp lite bilder från festen? =) puss

2009-05-19 @ 21:13:12
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0