4 Maj

Hejsan.

Jag har tänkt att jag skulle skriva här i flera dagar. Men det har bara inte blivit av. Men nu kommer det ett kort inlägg iallafall innan jag ska hoppa ner i sängen. Helgen har varit superlugn. Verkligen skönt. Men vi börjar med veckan Onsdagen var riktigt mysig. Vi gick först en runda i stan med Jessica och jakob. Kollade i affärerna för att se om där va något roligt. Jessica hittade något men inte jag :P hehe. Gillar inte att köpa till mig själv länge men de får bli ändring på de för behöver nya kläder. men iallafall. Sen gick vi hem till jessica och nilo och hämtade dom "nellie var hos sin farmor och busade" Och så kom jessica och alexander med dit så gick vi allihopa till kampingen och åt glass. supermysigt. Sen gick jessica jessica jakob och alexander hem och vi andra gick ner till stranden och busade och kände på vattnet. riktigt varmt var det så barnen fick med provgå i vattnet och det gillades verkligen. Marwin sprang runt och Nilo ville bara sätta sig ner och plaska. efter många foto bestämde vi oss för att gå hem, och på vägen hem bestämde vi oss för att köpa pizza och gå hem till jessica och äta det. Marwin och Nilo lekte jättefint och hade superroligt med att kladda med maten, bråka om leksaker och möblera om storarumet:) hehe. SÅ goa så. Sen kom Marwins pappa och hämtade oss och sängen blev det direkt för vi va supertrötta båda två.

valborg gjorde vi inte alls mycket. Blev inget bål här i stan för det var för tort för de så vi åt bara gott här hemma. Blev grillat och nypotatis :) mm. supergott. Sen gick jag och marwin ner på tivolit en sväng. Sen va de bara mys hemma. 

Fredagen spenderades med Kitty, vi gick till karlslund och träffade Cia, Malin och Alicia. Snackade en massa och lekte. Sen gick vi in om videomix och hyrde filmer på vägen hem och träffade upp min farmor och kusin Fannie för att gå på tivolit en runda. Marwin och Fannie åkte massor av karuseler och det va ju såklart superkul. Marwin gillar bilar jättemycket:) Jag Fick strumpor av farmor och marwin fick en superfin balong. Tack för en trevlig runda. Sedan gick jag och kitty hem till mig. Vi grillade korv, Mums och sedan gjorde vi i ordning Marwin för sovning, blev bada mysa kvällsmat och sängen. Heidi kom med och kollade på film med oss. vi kollade på någon hund film, kommer inte på nu vad den hette. Men ingen film jag skulle hyra själv men den gick att se. :) Sen åkte dom hem och jag gick och la mig.
Marwin vaknade mitt i filmen med och ville inte somna om grät floder och hade typ panik. :( tror han har börjat få mardrömmar eller något sånt för han vaknar verkligen i ren panik och kan ta lång tid att trösta honom. :( synd om min plutt.

Lördagen spenderade vi med Jessica med jakob. Men jakob var hos sin pappa så vi va bara med jessica. vi gick en sväng snackade en massa en runda på tivolit och träffade jakob och ja. lite så. sen gick vi hem till mig och åt och busade med marwin innan han skulle i säng. men han ville inte sova. har börjat hålla på vid läggning nu sen han började vakna i panik så han fick vara uppe och se film med oss. såg hmm :P kommer inte på vad den heter nu. den nya vampyrfilmen? ja iallafall någon fattar nog. han inte se så mycket av den för marwin men den va ingen film som jag gillade vist den gick att se men att dom jämför den med titanic haha jo vist. inte ens i närheten av titanic. men men. Sen åkte hon hem och marwin somande typ mtt i filmen så jag gick in och la mig hos honom. trött va jag:P

Söndagen kom S hem från england, dom har hämtat en bil till så då ville han umgås med marwin så vi va bara hemma tills jessica ringde och frågade om vi ville komma och grilla med dom, så det gjorde vi. mysigt och längesedan vi båda familjerna umgicks. Så vi va där ute åt, barnen lekte och vi snackade en massa.

Idag har vi inte gjort så värst mycket heller. varit i stan en runda med kitty. Ätit min kalops som jag gjorde i lördags och den fick godkänt av marwin:D sen kom kitty hit och vi snackade en massa innan rolle kom och hämtade henne och mamma kom hit istället för att hjälpa mig med vem som kommer på min 20 års fest/kalas. sen har jag och marwin bara busat dansat och haft skitkul:D

Nu tillbaka till marwins mardrömmar dom börjar nog försvinna igen. Och hoppas att det håller i sig nu. han sover mycket lugnare igen och minskningen på uppvak är tillbaka. så nu koppas vi att han börjar sova hela natten igen. han hade precis börjat med det när detta började. Så håll tummarna:P Men han e inte jobbig när han vaknar så de e lugnt för min del. det räcker man går in till han och visar att man är där och ibland lägga handen på honom så somnar han så för mig gör det inget att han vaknar men bara han inte vaknar och skall upp eller gallskricker som han gjort nu i några dagar. men inte idag. än iallafall. så man kan hoppas det är påväg bort igen. kanske han har mardrömmar för han slått sig i pannan, det kanske var läskigt. ? vem vet. men de får vi aldrig reda på. jaja nog bablat nu. Har massor av fina bilder så nu får gå in och kolla min bilddagbok. Heter Marwin080610 där för dom som inte vet.

Blev ett rätt långt inlägg ändå. Har filmer som jag vill visa för er med men orkar inte lägga in dom nu så kanske kommer en imorgon. :) Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: cecilia

twiligt. den och titanic kan man ju inte gämföra. två heltolika filmer. twiligt fullkomöogt älskar jag. men det är en film som man antingen gillar eller inte gillar. tror jag. pussa marwin. kram

2009-05-05 @ 07:13:38
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: therese

den e as bra vet när bengt kom med den blev bara sp när de gällde den eftersom det är vampyrer men den e riktigt bra ta dej en dag o verkligen sätt dig o kolla så kommer du nog gilla den.. kram

2009-05-08 @ 09:18:37
URL: http://ellydanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0