tredje tanden och Marwin GÅR

JA nu har marwins 3 tand tittat upp om någon var intresserad:P och så går han. helt själv. massor massor av steg. han har gått fram och tillbaka genom vardagsrummet om man stäpper honom sjukt vad tiden går fort. och så har han även visat upp sina talanger för kitty och rolle. ja vi har varit med dom hela dagen mysigt. dom passar hus så där har vi varit mitt i ingenstans. först grillade vi korv. sen mös vi och hoppade studsmatta sen kom vi på att vi ville sola lite. sen gick vi en runda i den fina naturen marwin somna och simba "vovven där" sprang som attans. vi matade hästarna och gick sedan tillbaka. Sen blev det mer solning mys och coladrickande. Sen grillade vi kött och åt det med potatissallad och vanlig sallad och annat smått och gått. mums. sen mös vi kollade tv och bara njöt. ja bojsen var även ute och körde moppe ett tag och dom såg ut som två så pojkar som var överlyckliga för dom nyss fått börja köra. hehe men vist samma som jag och kitty när vi hoppade studsmatta man kände sig som barn igen. Och marwin har varit undebar bara myst lekt och busat. mammas lille prins och han GÅR aaaaaaa kan inte fatta det. nu e de väll bara några dagar så springer han runt här hemma hehe nä men går iallafall, för lite feg är han än med att släppa taget själv från tilexempel bordet.

Men men fick med en liten snutt på slutet när han går. men han va så himla trött så han va lite pipig och ville bara till mig och få nanna hehe:P men vi skulle ju åka bil och väntade på min pappa som ksulle komma med den. Här får ni en liten snutt. det är inte början ni ska kolla på. för då tappar han balansen och flyget till mig. men han vänder sedan och går till S istället och där ser man han hur han går :D åå det ser så himla gulligt ut. :)




Njut nu av min älskade lille snuff för det gör jag när jag ser denna filmen mammahjärtat gråter och brinner och är rödare än någonsin för så sjukt stålt är jag över min lille grabb. Nattinatti

Kommentarer
Postat av: Jessica

Naaw, sötis :) sååå duktig så. :) man blir så glad av att se dom gå :)

2009-05-23 @ 22:38:10
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Faster Malin

Så stolt din faster är över dig. :-) Så himla roligt att se att du nu kan gå. Nu får mamma & pappa att göra. Hihi

Älskar dig massor.

Puss & kram faster Malin

2009-05-23 @ 23:10:21
Postat av: Farmor

Du är så duktig min lille prins.Får se det på riktigt i morgon när ni kommer hit. Älskar dej

2009-05-23 @ 23:37:01
Postat av: cecilia

så duktig lillprinsen, faster är också stolt över dig snuttis.

älskar dig lillprinsen

2009-05-24 @ 01:18:23
URL: http://ceciliakronkvist.blogg.se/
Postat av: Linda

så underbart när dom börjar gå :)

Men destto mer spring för er, men de gör man gärna :)

2009-05-24 @ 13:08:37
URL: http://pinkizz.blogg.se/
Postat av: Therese

Åååh vad duktig han är!! :D Det var många steg han tog där! =)

2009-05-24 @ 13:10:35
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: Mormor

Ohh så duktig du är..mormors lilla gryn

älskar dej

2009-05-24 @ 17:34:36
Postat av: tilda

så duktig han är (:

2009-05-25 @ 11:57:47
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: tilda

tack (:

2009-05-25 @ 14:07:34
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Kitty

hehe.. han är bäst!! Vi får leta upp en ny studsmatta någonstans och hoppa igen. Sjukt skoj, kändes som man var typ 10 igen :D hahahaha..

2009-05-29 @ 14:11:58
URL: http://drummla.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilken härlig familj ni verkar vara :) man blir ju helt glad av att se denna filmen.

2009-06-06 @ 21:52:53
Postat av: carroline

man blir ju så himlans glad.och fin liten kille.

2009-06-25 @ 11:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0