12 November

Hejsan.
Dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Pia ringde och väkte oss vid halv 7 och frågade om jag kunde komma och jobba i utegruppen idag. Vi var ledigs så tackade så klart ja och ringde dagis direkt. Lämnade marwin vid 10 i 8 och cyklade sedan till Svarvaren. Va först lugnt innan vi gick ut sen va de full rulle för barnen hela tiden. Vi va nere vid stranden på skattjakt:P hehe nä vi plockade lite snäckor och liknande och fikade. Sen gick vi tillbaka och åt middag.

Hämtade Marwin klockan 2 och cyklade hem mös som in i norden och pussades massor:) hihi. sen va de lite fika. Efter de kom grannen in och lekte lite och jag började lite smått på middagen. kyckling, currysås med ris GOTT. Sen kom morfar och hämtade oss så busade vi lite hemma hos kusinen Alicia. Morfar skulle sätta in en grej till deras spis. Sen hem så kom S och marwin blev lycklig och där blev de massor av bus. Sen blev de middag mys jamas och välling innan lilleman slocknade vid kvart över 7.

Jag lägger in lite bilder och så och kollar tv. S är och tränar så finns inte så mycket att göra. Får se om jag kan hålla mig vaken annars blir de sängen snart:P hehe. Natti Natti.

ps. imorgon blir de mysdag ska bli så himla skönt. :) lekplats blir det också för hela slanten. "Har lovat Marwin". Om inget kommer emellan då. Men i så fall blir de lekplats på eftermiddagen och Marwin är hemma med S :D

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

va kul :)

jodå det går ganska segt för tillfället, men jag hoppas på att där hinner dyka upp ngt innan januari om det nu är så att jag kommer in på utb.. :P

vi får se hur det blir helt enkelt :) kramkram

2009-11-13 @ 12:26:10
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0