16 November

Skulle lägga mig tidigt idag och de gjorde jag :P Inte hehe. Dagen har varit skön och helt ledig:) japps inte gjort ett skit. eller jo hehe.

Vi hade först bara mys på morgonen innan vi gick hem till morfar för att tvätta två maskiner tvätt "skulle tvättat i torsdags men då jobbade jag". Trodde kläderna skulle räcka men icke och fick ingen tid här fråns på fredag. Tur pappa har hus:P hehe. Vi vilade också i morbrors säng:P haha undra om han läser.? men iallafall sen gjorde marwin en sak som gjorde att vi letade myns i morfars källare länge. Japps förra någon gång sen vi va hemma hos han hjälpte marwin honom att lägga pengar i en samlarburk, och när jag va nere i tvättstugan trodde jag att jag hade koll på han att han va i rummet brevid men icke. då hade han gått upp och hämtat burken och välter ut den i trappan så de flyger mynt i hela källaren. Och ungen bara skrattar. Men vi letade och letade och hittade nog alla igen. han tyckte de va skitkul iallafall.

När vi kom hem mös vi bara innan vi tog på oss och gick utan vagnen till city gross för att köpa lite saker till maten. När vi kom hem igen kände jag att marwin va varm och vist hade han feber 38,5. hoppas de går över snabbt han va iallafall inte jättevarm när jag va inne och kände på honom för en stund sen. Va bara massa mys sen på kvällen. Han somnade vid 7 och susar som en stock. får se om han besvärar mig inatt när alvedonen gå tt ur kroppen.

Jag har kollat dhf och myst med cola. gott.

Imorgon om marwin inte är supersjuk ska han va hos morfar medans jag jobbar extra på svarvaren. Bara mellan halv 9 och 1 så de e rätt lugnt. Nä nu ska jag hoppa i säng. Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0