17 November

Hejsan.

Som jag skrev igår så besvärade lillen mig precis när jag skulle gå och lägga mig. Tråkigt men jobbigt för honom. Gav upp tillslut så fick han komma in och mysa med mamma. Somnade på 2 sekunder. Vi gick upp vid 7 när klockan ringde. Skulle ju jobba och marwin skulle vara hos morfar. Och han hade ingen feber i morse. tempen va nästan som vanligt bara 0,3 grader högre. Så morfar kom vid 5 över 8 och körde mig till svarvaren och sen körde han och marwin och gjorde de dom skulle göra.

Hade roligt på dagiset och allt gick bra. inga mer detaljer.:P

Morfar kom och hämtade mig vid 2 tiden så körde han oss hem. Lillen va feberfri så vi stannade inte inne så länge. Tog på oss och tog vagnen och skulle gå en lång runda vid stranden tänkte jag. Marwin gick själv så vi kom en bit men inte så långt. Han va mest intresserad av att komma så nära havet som möjligt och på ett ställe doppade han till och med skorna. Så gav upp och vände av vid granet och gick och lekte istället. Det uppskattades av Marwin. Vi lekte och hade skoj. Kom även en katt som så gärna ville kela och leka men nä skrämde bort den lite snällt för ville inte marwin skulle röra den. Hade ju inget halsband eller liknande alls. Iallafall sen efter lite mer än en timme gick vi. Vi skulle ju in om mormor en runda med påvägen. När vi kom till elias mötte vi moster som va på väg att gå en runda men följde istället med oss till mormor. Där busades de en hel del. Och hoppade i mormors säng. Han kollade även in leksakerna som han har där. Alltid lika roligt när man inte ser dom varje dag:) Vid lite över 5 gick vi hem och lagade middag. gott. Sen blev de bad och mys innan de va dax att hoppa i sängen.

Jag har kollat på one tree hill, duschat och tatt de lugnt. Men nu ska jag hoppa i sängen, är supertrött. Nattinatti.

"kommer bilder imorgon, glömde kameran hos mormor".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0