7 Oktober.

Idag har vi hunnit med en hel del saker. Vaknade vid 9. Riktigt skönt med sovmorgon. Klädde på oss och gjorde ve oss sen gick vi till öppna förskolan där va även maja så snackade med henne. Sen vid 12 gick vi hem åt lunch och sen va de vila för Marwin. Jag städade och började med tvätten så länge. Så nu är allt tvättat och klart skönt, ska bara ställa mig och lägga in allt snart. Jessica och jakob har med varit här en runda först vid 2 och sen kom dom igen vid halv 5 vi gick ut en runda då med när jag var klar med tvätten. blev en sväng till city gross, åt pölse, och en sväng till granet. där emellan gick vi runt. :) skönt. ritkgit skönt. Imorgon blir det förhoppningsvis en runda till järavallen:) älskar de skönt.

förra helgen tatuerade ju S sig. och även beställt en tid till mig då. blir nu i helgen:) så skoj, ska tatuera in Marwin och när han föddes.:) Så har längtat ända sedan i lördags. gaaaaaa. hoppas den blir fin och bra.

Nä nu ska jag vika in tvätten sen blir de att torka golven innan jag ska kolla greys anatomy:)

Kommentarer
Postat av: mormor

Vad flitig du är min tös:)

2009-10-07 @ 20:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0