Grattis i efterskott

Grattis i efterskott S. Japps S fyllde år i fredags. Var först i skolan hela dagen så Marwin och S hade mysdag först. Sen hade vi lite folk är hemma först S mamma pappa syster och belle, Sen kom det lite folk som skulle dricka lite efterått. Hade först bestämt mig för att stanna hemma. Men Marwin följde med farmor hem, så vi drack lite här hemma innan vi gick ut i stan. En mysigt och rolig kväll.

Lördag blev de verkligen bara slapp Marwin kom hem vid 12-1 tiden så blev massor av pussar och kramar då. Mys i soffan innan jag och Marwin bestämde oss för att gå ut en runda med jessica och jakob. Sen skulle vi egentligen kolla film på kvällen men somnade tidigt så blev inget.

Men söndagen Blev det film på kvällen, en riktigt bra och rörande film. Tack för en mysig filmstund S. Innan de var jag på maxi och handlade med mamma syrran och kirre.

Ja har dock inte så mycket att skirva om. Varit på min VFT plats idag och ska vara i en 2:a på semme. Riktigt roligt ska det bli.

Får skriva mer en annan dag.

Allt kan verkligen vara förvirrande, jobbigt och allt på samma gång. Men även kännas skitbra lyckligt och skönt. Vad ska man lyssna på? hjärtat eller hjärnan?

Kommentarer
Postat av: tesso

Man ska alltid lyssna på hjärtat. Vad roligt att du ska vara på semme:D

2009-09-29 @ 21:34:40
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0