Ska bli bättring nu.

Japps. Nu har man slutat jobba på de ena jobbet. Nu i två veckor och har jag jobbat på två olika ställe. Först på timmermansgatan med funktionshindrade och sedan på svarvarens  förskola. Så blivit en hel del jobbande. Men har slutat på timmermansgatan. Det gjorde jag i lördags. Kändes konstigt. Men kommer dit fler gånger så de e bra:D. Jobbar min sista dag på svarvaren imorgon och det ska bli skönt det med. Men kommer sakna alla småttingar. Men träffar säkert dom också igen:)

Efter morgondagens jobbande kommer det att bli nästan en hel veckas ledighet med min älskade lille fis innan skolan börjar igen. Ska bli riktigt skönt faktiskt. Längtar som in i norden.

Måste ju då skriva lite till om jobbet. Jobbar nu i lite mer än 8 veckor på Timmermansgatan och har verkligen lärt mig en hel del. Det är så underbara brukare och så underbar personal där att man blir glad varje gång man går till jobb. Vi har haft så himla roligt tillsammans. Varit på karnevalen, övernattat i DHR stugan, varit på tosselilla, fikat i stan, mysiga filmkvällar m.m. En helt underbar arbetsplats. Sen är de ju inte bara massa skoj hela tiden. Mycket vardagligt i jobbet som också ska hinnas med. Kommer iallafall sakna dem massor.

Annat skoj som har hänt den senaste tiden:P hehe. Ja myst med Marwin en massa. Varit på cirkus och massor av små utflyckter runt i lilla landskrona. Har nog även haft en drog att handla kläder till Marwin. Han har gott om det nu :P hehe. Måste ju då visa upp klädesplaggen han fått den senate tiden. Bara älskar dom:) Och fler ska det bli. Ska till stan imorgon så får se vad jag får med mig hem därifrån. :)

Orkar dock inte lägga upp alla bilderna här så gå gärna in och kolla på men bilddagbok. Kommer lägga in bilder på kläderna där nu ikväll. :)

Skriver mer imorgon Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0