15 December

Idag har varit en halvstressig dag till att börja med.

Sovit som stockar båda två. klockan ringde halv 8 och ingen av oss ville gå upp. Men när klockan va kvart i fick jag dra upp både mig själv och lilleman. Marwin kollade på lite tv medans jag fixade till mig. Sen fick marwin kläder på sig ocxh vi borstade tänderna innan vi tog på oss för att ta bussen till dagis. Efter dagis åkte jag hem och fixade det sista innan jag skulle träffa André i min klass för att diskutera och jobba med vårt arbete. Vi kom en liten bit på vägen och imorgon blir de intervjuer. ska bli riktigt skönt när man kommit igång lite.

När vi va klara där gick jag hem och sen vidar till dagis för att hämta hem min lille skatt. När vi väll var hemma igen tog vi våra pantflaskor och gick och pantade på city gross. Blev lite handlat också innan vi begav oss hem igen. Då kom gamlefarmor för att hälsa på och leka lite med marwin. Så när dom busade plockade jag undna lite. Sen blev de bollkasting och bus för oss alla 3. Gjorde korv med bröd för att jag inte va så sugen på något speciellt och Marwin har önskat de för någon dag sedan så de passade bra. Gott va de.

Sen blev de lite julpyssel. Vi pyntade apelsiner med nejlikor och det blev riktigt fint. Marwin var superduktig på de och tyckte de va jätteroligt. Inte så lätt att trycka igenom neljikorna så han använda tandpetare för att göra hål och sen satte han in nejlikan i hålet. Det gick riktigt bra faktiskt. Så lite julmys har det hunnits med:)

Sen blev de lite lek till innan vi drog igång en film för att mysa lite i soffan innan de va dax att gå och lägga sig. Så nu sover min prins sen lite i 8 och jag ska också gå och lägga mig strax. :) NattiNatti mina vänner.


  


Marwins, Vår tillsammans, och min:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0