December

De va ett bra tag sen jag tog tag i att skriva här. Men nu tänkte jag att jag skulle göra det.

Den senaste nyheten är att Marwin är blöjfri både dag och natt. Han är så himla duktig och allt funkar hur bra som helst. Kan inte förstå att Han redan är de. 2,5 år och redan utan blöja. Tiden går så himla fort. Han är så himla stolt så leendet går från öra till öra.

Vi har också hunnit med att pyssla lite och baka. Både peparkakor och lussebullar. Det är verkligen jätteroligt med julen och allt som har med den att göra. Julpynt och alla tomtar. Till helgen blir de att handla gran också så att man kan pynta den med. Helt underbart:) ååå vad jag längtar till julafton. Marwin också för den delen. Han Pratar om tomten och och julklappar hela tiden. Vad han vill ha och vad tomten kommer att komma med :P hehe. Så han kommer nog bli överlycklig när tomten kommer komma med alla fina paketer.

Har också hunnit med att handla lite julklappar :) Mest till Marwin dock och mer kommer det att bli. Tomten kom också med en paket i helgen till Marwin. Han fick en av bilarna i blixten bilarna och blev superglad:)

I söndags var vi även på drill och drulls jul show Marwin tyckte att det var jätteroligt och satt och tittade med stora ögon. Han försökte aven dansa till musiken med lite hjälp av mig:) Vi va där med Jessica och Jakob och sen åkte vi hem till mig och bakade lite pepparkakor.:) En riktigt mysig Söndag.

Igår va de dax för lucia på Marwins dagis. De va superfina och superduktiga. barnen försökte sjunga så mycket de kunde och efteråt blev det fika. Riktigt mysigt va de och barnen lekte och stojade tills det var dax att åka hemåt.

Nu kommer det lite bilder på lite saker som har hänt och hädanefter ska jag börja uppdatera lite oftare så att man kommer ihåg vad man har gjort:P

  

  
  

  

Kommentarer
Postat av: Anna

där har vi elin också ju :) fina foto! måste varit stans finast tomtenisse ! :)

2010-12-18 @ 00:17:31
URL: http://prinsessanmoa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken dagis går din plutt på?:)

2010-12-26 @ 04:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0