14 Februari

Helgen har verkligen varit städa städa städa. Mariwn har varit hos S hela helgen så Haft tid att ränsa allt. Alla skåp i köken städade och organiserade. Byron i hallen. Garderoberna i Marwins rum. Och sen stor skrubbning av hela lägenheten.

Lördagen hade jag brudit hit mina Pojkar på middag. Skulle försöka Woka. Bjöd även med Dennis, Nellie och Nilo. Och även Dennis Hambarg kom. SÅ vi hade fullt liv här hemma och Middagen blev verkligen supergod så de e jag glad för. Äntligen kan jag :D haha. Barnen lekte energin ur varandra och alla gick vid halv 8 tiden skulle jag kunna tro. Då plockade jag undan det mesta och åkte sedan hem till pappa för att kolla melodifestivalen med honom och mamma. JÄVLA SKIT säger jag bara. Blit bara sämre och sämre.

Idag då. Självaste Alla Hjärtans Dag började vid halv 9. Gick upp och plockade undan det sista och gjorde en kladdkaka, innan jag satte mig vid datorn. Satt där ett tag innan S ringde och frågade om vi skulle äta bullar tillsammans. Så jag damsugade och fixade baguetter i ugnen innan mina pojkar kom vid lite i 11. Fick en jättefin rosbuket eller vad man kallar det av dom. Så lycklig och glad man blir för en sån sak. Underbart va de iallafall. Sen åt vi och Sen gick vi in och mös alla 3 i sängen innan vi slocknade allihop.

När vi vaknade blev de lite mys innan dom åkte hem till Marwins farmor för att äta lite. Jag gjorde inte så mycket. Förberädde lite för middagen och lite så. Satt här vid datorn och la in lite bilder på bilddagboken. Gick även och handlade. Hehe. Sen vid lite i 6 kom dom igen. Vi åt middag. Hemmagjorde biffar och potatismos. Mums supergott. Och till efterätt åt vi kladdkaka. :)

Har iallafall haft en helt underbar Alla hjärtans dag. Varit med mina underbar pojkar hela dagen ju. Jag älskar er. Hoppas verkligen att ni vet de.



 

 Jag ville ju lägga in bilder från Lördagen och En på mina pojkar också men de gick inte skit tråkigt. Ska testa igen nu när jag skrivit lite text hehe.

De går inte skit tråkigt. Men ni fick iallafall se mina fina blommor:D Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte du och din pojkvänn tillsammans längre??

2010-02-17 @ 19:37:04
Postat av: Sara - Mamma till Marwin

jo de är vi.

2010-02-17 @ 20:31:25
URL: http://mammason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0