17 Januari

Kände att det kanske var dax att skriva lite här igen.
Vet inte vad jag ska skriva om bara.

Har varit ledig sen tentan och börjar skolan på tisdag igen. Ska bli både skönt och tråkigt på samma gång. Roligt att komma hemifrån och så.

Marwin ska börja på dagis som vanligt igen. Så som han gått innan efter mina tider. så va bara en dag som blev som han gick. asså när jag va hemma. Skönt.

Helgen har varit superlugnt. Skönt men tråkigt, myrorna börjar krypa i kroppen på en nu.

Igår va vi hemma hos min farmor och farfar en runda och hälsade på. Marwin älskar att komma hemifrån så för att inte bara vara hemma får man bjuda in sig hos andra. Eller bjuda hit folk. Kitty och rolle va också här en runda och snackade lite skit och så. Vi bestämde även att de skulle bli film på kvällen. Så när dom hade fixat de dom skulle kom dom igen och vi glodde film. Trevligt trevligt. :)

Idag har vi bara mys och haft oss. Nästan iallafall. Hade bestämt mig för att gå till en lekplats men de va snorkallt ute och blåste så vi hoppade över de. Jessica och Jakob kom hit en runda och så så vi snackade skit och barnen lekte. Skönt med lite sällskap. Sen har vi gjort middag myst och tatt de lugnt. Lillkillen fick feber också nu ikväll så får se vad det beror på. Hoppas de bara är tänderna.

Nä nu orkar jag inte skriva mer. känner ändå att det blev ett tråkigt inlägg. Får se om jag kan få lite liv i bloggen igen. Nattnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0