24 Januari

Japp nu är helgen slut tråkigt nog.

Fredagen spenderades hemma med magsjukan för jag åkte ju också på den så både jag och marwin spydde natten till fredagen. Men Marwin va pigg och glad hela fredagen och jag va seg sleten och sjukt trött. mådde illa som en tog med på dagen men på kvällen la de sig igen. Så lördagen va jag hur pigg som helst. Skönt va de. Vi umgicks med Johanna nästintill hela dagen. Vi sprang i affärer i stan, fikade på maddes och lekte med Marwins leksaker. Sen blev de myskväll för mig med film, chips och cola. Sen sängen.

Idag fick jag till och med lite sovmorgon. Vi vaknade vid kvart i 8 men vi gick inte upp ur sängen fråns tio över eller något sånt. Mös som utsan i soffan innan Marwin blev hungrig och ville ha mimi "välling" hehe. Ja han har ett konstig ord för de kanske. Iallafall. Sen börjacde vi smått göra ve oss för ett litet öventyr. Vi packade och tog på oss för att gå till bussen. Men efter en halvtimmes väntan och två bussar som skulle kommit men aldrig kom gav vi upp. Ringde Kitty som också skulle med och bad henne och rolle hämta oss. Vi åkte ut till badet där vi skulle mysa och ha oss på förmiddagen. Va där lagom tills dom öppnade klockan 10. Marwin va helt till sig och ville verkligen bara in hehe. Han tyckte de va supermysigt. Vi va mest i den lilla poolen men besökte öven bubbelpoolen, den stora basängen, åkte den röda rutchkanan och snurrade runt i virvlen eller va den kallas. Vid halv 12 öppnade fiket då blev de lite korv och pommes. De va gott. Sen blev de lite bad till innan vi gick ut och duschade och gjorde ve oss. Vi tog iallafall bussen hem och Marwin deckade. Hehe så när vi kom hem va de bara att bära över honom till sängen. Sen låg jag och kitty och kollade på tv och jag slumrade till hehe. Pizza blev de också innan rolle och kitty körde hem och vi lekte och myste innan de var dax för sängen.

Imorgon blir de dagis och skola. Sen blir de en sväng och mata fåglarna och besök på en lekplats och lite så. Om de inte är allt för kallt då räcker de med att mata fåglarn och gå en liten runda.

Nä nu ska jag fortsätta kolla runder lite innan jag hoppar i sängen. Natti





Ute och åker pulka i förra veckan. Bilderna är tagna med digitalkameran för jag orkade inta asa med systemkameran:P hehe

Kommentarer
Postat av: Barakids - uppdaterar om allt som har med barn att göra

God dag! Vi surfar runt till föräldrabloggar och vill passa på att tipsa om denna nystartade blogg som kommer uppdatera om allt nytt som har med barn att göra. Kläder, prylar, erbjudanden och rabatter

2010-02-03 @ 14:13:09
URL: http://barakids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0