Ett tag sedan

Nu var det då ett tag sedan jag skrev. Och det har hänt en hel del. Jobbar gör jag väldigt mycket. hehe. Men det är rätt så skönt faktiskt.

Karnevalen har jag då inte skrivit om. Hade en helt underbar karneval med min lille plutt och med jobb. Jobbade lite på torsdagen och hade natten mellan fredag och lördag. Så torsdagseftermiddagen spenderades först i granet i väntan på att karnevalen skulle öppna. Jessica Nellie och Nilo kom också dit. Så barnen lekte och vi snackade lite. Sen mötte vi upp S och gick och kollade på karnevalen. Massa karuseller åkte Marwin och han tyckte att det var roligt. Som han väntat. Pratat mycket om det här hemma. Hehe. Vi åt langos och mös lite till där. Sen följde lilleman med S och jag mötte upp pappa och drack någon öl för att sen gå hem och sova. 

Jobb blev det på fredagen och vi va nere och yrade på karnevalen tills vid halv 11. Sen gick vi hem för att sova.

Lördagen började med jobb. vi gick ner på karnevalen ocg gick runt. Halv 3 lämnade jag dem för att möta upp S och Marwin för att kolla på karnevalståget. Superfint va de och marwin kollade och va lugnt under hela så de va skönt. Sen gick S och vi stannade kvar för att åka karuseller. Sprang runder lite överallt och Marwin åkte massor även idag. Han tycker det är så himla roligt. :) Sen gick vi och kollade lite i stånden innan vi gick hem för lite middag. Va inte alls sugen på karnevalsmat så blev dillkött och potatis. Sen blev de ut på karnevalen igen och yrade runder och träffade en massa folk. Följde med mamma och tina till kassakrocken för dem skulle lyssna på något där. Så Marwin fick springa av sig lite innan vi gick in på torget för att kolla på Eric Saade för Marwin älskar manboy. Så vi lyssnade och dansade till alla låtarna men Marwin började bli trött. Så hur mycket jag än försökte så deckade han. En halv minut ínnan han sjöng manboy. Lite tråkigt. Men vi lyssnade på den här hemma sen dagen efter så han va nog nöjd. Träffade mamma och pappa och yrade runt lite med dem också. Innan vi gick hem.

En hel lyckad helg med massor av skoj. :)

Veckan har Handlat om jobb och bus med Marwin. Åt god tacos med mamma, brossan och hans tjej innan jag skulle iväg till jobb på torsdagen. Marwin stannade kvar hos mormor där han skulle sova. när jag slutade på fredagen cyklade jag för att hämta marwin. men vi fastnade där så vi åkte med till Center syd och kollade lite. Brossan skulle ha något nytt. hehe. Sen blev det grillat och mys på kvällen. Vi va så trötta båda två så vi sov faktiskt över:) På lördagen blev det två kalas. Ett hos Alex som fyllde 20 och ett hos Linus som blev 17. Massa god mat och hos Linus busade Marwin runder med Neo när vi snackade. så haft ännu en lyckad helg.

Idag har vi bara myst hemma och sen ätit kinamat med S. Så varit en riktig slappedag. Håller dock på att tvätta men är snart klar.:) då blir det sängen.

natti natti

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0