Jobb och annat skoj

Japp. Imorgon börjar man jobba på riktigt. Jobbade över i går men imorgon börjar man. Ska bli väldigt skoj men ändå väldigt tråkigt. Vill ju vara hemma med Marwin nu under sommaren så han kan va ledig i det fina vädret. Men imorgon börjar dagis. Efter 3,5 veckors ledighet. men han går inte så mycket. Vilket är tur. 3 dagar högst i veckan och sen har han någon vecka ledigt mitt i sommaren också. Så man ska väll vara glad. Sen är jag ledig en och en halv vecka innan jag börjar skolan. Men men.

Idag har varit en lugn dag. Vaknade vid halv 9 gick upp och städade. Dammade, damsugade och tvättade golven. Sen blev det standen med Stefan och Marwin. Mysigt. Alicia och Malin var också där. Så barnen lekte och stojade och vi pratade lite. Sen åkte vi hemåt. Jag gjorde wokgryta innan det var dax för kalas hos Yonna och Denny. Denny som fyllde år. Så lite kaka och tårta och trevligt sällskap och snackande sen blide det hemåt igen. Lillkillen somnade som en stock och jag sitter här och ska snart sova. Inga bilder från idag tyvärr. orkade inte ha med kameran.

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0