Grattis Mitt Hjärta

Grattis på din stora dag min lilla plutt. Idag är det din dag och hela 2 år blir du. Min stora lilla pojke.

Ja som sagt så är det Marwins fördelsedag idag. Jag har tyvärr jobbar :( Japps mellan 9-13.45 så ändå rätt lugnt.

Morgonen började med att jag gick in till Marwin och sjöng vi grattulerar. Han blev överlyckligt och ännu lycligare när han såg paketen:) Han öppnade och ville bara komma ner och leka:) supermysigt. Men vi han med lite mys i soffan och så innan han lekte med sakerna. På morgonen fick han kläder, traktor och småbilar. Sen bar det av att lämna Marwin till mormor som skulle ha mys med honom hela förmiddagen. De hade de superkul och lekte och ritade. När jag kom igen för att hämta honom hade dom precis vaknat efter vilan. Så vi mös och hade oss innan vi gick hem.

Här hemma fck vi besök av morfar, farmor, Cia, Delle och marwins pappa. Så de va supermysigt och blev en riktigt lyckad dag. Vi avslutade myset med att grilla. Blev kött, nypotatis, gräddfil och gräslök. Mums. Så vi mös  här hemma.

Lek med alla sakerna som han fick hans också med. Av mig fick han rittavla som man ritar med magneter, en brandbil och så ska han få knoppar som man använder i plattor som typ pärlor. Kommer bilder på biddagboken sen. Av sin pappa fick han också kläder och lego, Av farmor fick han en blixtenbil som där e schampo i , av morfar fick han en polis och en fyrhjuling och av cia fick han en liten lastbil. Alla sparar presenterna tills på lördag så han har massa att öppna då :) Men lite fick han allt på sin stora dag.

Mamma älskar dig min prins.



Marwin några dagar gammal


Marwin 1 år gammal


Marwin idag:D På sin 2 års dag



Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Men oj! Är han redan 2 år :D

GRATTIS MARWIN!

2010-06-10 @ 23:53:36
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0