Midsommar och ALLA de varma dagarna.

Hade en helt underbar midsommar firande tillsammans med mina föräldrar och mammas kusin Tina. Marwin var också med såklart:) Helt underbart. Åt god mat och snackade och skrattade en himla massa. Marwin fick låna en bubbelpistol av grannen som han blåste en himla massa bubler igenom. Han skrattade och hade roligt.  Han ville även bada men de va ju ingen som ville det. Alla hade gjort ve sig. Hehe.

När jordgubbarna var uppätna och vi hade myst och snackat en massa kom Stefan och hämtade oss så åkte vi ut på tivolit. Där mös vi runder och Marwin åkte karuseller. Han tycker det är super roligt och ville åka en himla massa. Han är också så duktig på att sitta själv att man inte behöver åka med honom. Min älskade lille kille. Där mös vi runder och hade det supermysigt tillsammans. Träffade även Dennis, Jessica och barnen. SÅ de åkte några karuseller tillsammans. Sedan åkte vi hem så lilleman fick sova. Han somnade som en stock.

Lördagsförmiddagen spenderades men at tvätta och busa på gården. Marwin sparkcyklade och busade en himla massa. Han älskar att springa fritt där ute. Det är livet. Att få springa av sig. När tvätten var klar cyklade vi ut till tivolit och träffade Jessica och Jakob. Marwin och jakob åkte karusell och sen åktes det lite till. Vi åt en god langos och sen kom Stefan. Jessica och jakob åkte hem och vi gick vidare. Marwin fick en slush för att svalka sig lite och det var himla gott. Vi åkte lite karusell till innan vi gick och skulle vinna något. Gjorde de i dom med krokarna men fick inget. Så testade vi på att kasta basketboll och jodå minsan. Marwin har ett basketproffs till mamma :) Vi van en stor boll. JA en STOR hehe. Och Marwin blev superglad så vi gick ut på gräsmattan utanför tivolit för att spela lite. Sen gick vi in på tivolit igen och åkte en sista karusell innan vi cyklade hemåt för lite mat och bus.

Söndagen Gick vi upp och mös i soffan. Ja vi slappade ett bra tag innan vi tog tag i allt. Vi bestämde oss för att köpa bullar och pålägg för att överaska Delle som fyllde 25 år. Grattis. Så vi cyklade dit. Stefan var ju också där så vi ät bullar tillsammans allihopa. Sen blev det mys i sängen för min, Stefans och Marwins del. Pussas och kramas med mamma och pappa är ju alltid mysigt. Sen kom farmor och hämtade mig för storhandling på Maxi och en sväng på Centan. "Marwin stannade med pappa". Blev massa mat handlat och även present till nilo. Marwin fick en pool och en bubbelpistol av gamlefarmor. Han blev superglad.  På eftermiddagen klockan 4 cyklade ví ut till lille/store Nilo som fyllde hela 2 år. Grattis Grattis Grattis. Så där va de mys och stoj för barnen och de hade roligt. Sen cyklade vi hem för middag. Vi gick ut på gården och snackade en massa med grannarna. Marwin hoppade studsmatta och jag flabbade. Underbara grannar. Alltid trevligt. När marwin somande fyllde jag hans nya pool så han kunde bada dagen efter.

Idag så Va de supervarmt redan tidigt. Vi gick och handlade lite och köpte jordgubbar som vi mumsade på som lite fika. Vid 10 tiden hoppade marwin i poolen och badade till halv 12. Jag solade och plaskade med honom i omgångar. Vi grillade korv till lunchNär vi ätit lite korv kom morfar och tomas med mitt nya bord. Äntligen ett stabilt bord. hehe. Skönt. Haft ett lite tråkigt nu emellan mitt stora och detta. Men nu är jag helnöjd. Marwin ville ha mer korv när de gått så de fick han. Sen blev de vila för hans del. När lilleman vaknade igen cyklade vi hem till morfar för att bada och stoja. Marwin simmade, hoppade och snurrade så det stod härligt till. Mitt lilla vattendjur. Morbror badade såklart också med oss. Sen blev det bus och snack med honom innan vi cyklade upp på kvantum för att handla något gott. När vi kom hem blev de bad igen. Ida kom också in och doppade sig. Sedan kycklingsallad till middag. Hoppa studsmatta och snack med grannarna hans det också med ikväll. :)

Blev trött på att skriva. Massa skrivande. Så nu kommer de lite bilder istället.

  

  

Det var lite bilder från Midsommar och tivolit. :) Supermysigt.

  



  
 
Lite bilder från idag med allt badande. Äntligen är vår fina sommar här. Hoppas bara på att det håller i sig nu. Så vi får njuta riktigt. :) Natti Natti Mina vänner. PS. Glömde kameran när vi va på kalas hos Nilo:( Bara för vi cyklade dit. Supertråkigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. Jag har följt din blogg lite halvt om halvt. Söt kille du har. En sak som jag inte förstår som du kanske inte vill svara på är om du och Stefan inte längre är ett par? ha det bra :)

2010-06-30 @ 11:36:19
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-01 @ 00:23:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0