21 Mars

Ja nu är de snart slut på denna månad. Dagarna verkligen springer iväg och har faktiskt haft en hel del i skolan den senaste tiden. Skönt men ändå tråkigt. På tisdag slutar iallafall denna kursen och man har lite ledigt. Är ledig resten av den veckan och sen hela påskveckan. Skulle dock hoppas på lite jobb men de vet man ju aldrig. Kan man ringa till dagis och säga att ens barn kommer även om man sakt att dom är lediga? hmm undrar de.

Men iallafall. Ska jobba imorgon iallafall. I en 2:a. Ska bli skoj. det är där jag har min vft "praktik" med skolan och så. Hoppas bara dom är snälla mot mig:P men dom brukar vara underbara.

Ja vi har hunnit med en hel del sen jag skrev sist. Varit ute massor i det fina vädret som har börjat smyga sig fram hos oss. Riktigt skönt och man passar på alla stunder man kan. Badat har vi också gjort på karlslundsbadet. och ränt runt lite överallt. Skönt.

Sen har vi myst och även hunnit med att vara på kalas eller hmm lite fest kalas skit. Pappa kom hem från thailand i torsdags och mamma fyllde även år då. Vi va och hälsade på pappa/morfar Men Mamma/mormor jobbade. SÅ i fredags va de middag och lite gott hemma hos morfar antagligen för båda två för det bjöds på kaka och liknande och mamma fick paketer:D hehe.

Sen har de bara varit mys och stoj här hemma. Min lille prins är så duktig. Leker och stojar. Nu pratar han ännu bättre än innan också. han bara bablar på. långa meningar blir det också. Och han sjunger och hittar på egna låtar:D så duktig. Mammas stora lilla kille som är hela 1 år och 9 månader nu. Mammas prins. Jag älskar dig över allt annat.




Kommentarer
Postat av: Jessica

tack för en trevlig eftermidda :P får se till att träffas mer igen . skönt att hitta på saker nu när det börjar bli bra väder :) puss

2010-03-25 @ 20:06:23
URL: http://nellienilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0