Helg

Fy fan va tiden går fort. Nu är de redan helg igen och så är det bara 3 månader kvar tills det är julafton igen. Man blir nästan gråtfärdig. Var tar alla dagar vägen? Hur mycket man än tänker på det så har man inget bra svar.

Veckorna susar fram som jag skrev. Ska försöka komma på något jag kan skriva.

Veckan har varit bra. Men ändå inte. Massa tankar och skit och mög. Marwin har varit hos S sen i söndags. Skönt för lilleman att ha mer tid med pappa men tråkigt för mig för jag saknar honom sjukt mycket.

Jag har spenderat veckan med att prissätta kläder som jag ska sälja på loppis imorgon. Städat plockat undan ränsat i skåp och i gardroberna. Satt ner Marwins spjälsäng i källaren och lite annat smått. Har även varit på vft hela veckan. Denna gången på Vattentornet och trivs jättebra. Underbar personal och underbara barn.

I tisdags efter vft så gick jag och hämtade Marwin för att gå på unga föräldrargruppen. Har ju börjat gå dit igen och det är faktiskt skönt. Marwin gillar det och jag kan umgås med föräldrar och se på när han busar och leker. Denna gånger stod det göra middag på schemat. Och det gjorde vi. Det blev spagetti och köttfärssås. Och riktigt roligt hade vi under tiden. Marwin verkade lite småsur och liknande hela tiden så när vi kom hem tog jag tempen. Och vist hade min lille fis feber:( tråkigt nog. S kom och hämtade honom och jag va själv igen. Lite skönt men mest jobbigt. Saknar honom supermycket.

Marwin är BLÖJFI hemma. och det är skit bra:) Är så glad. Han är superduktigt. Säger till när han ska kissa. Vill absolut inte ha blöja på sig om man ska tillexempel ut. Men vet inte om de funkar ute än så får börja lite smått med det också. När jag hämtade honom i tisdags så fick han blöja på sig för vi skulle ut. Men han ville absolut inte. Men när vi fått på den och gick så gick de ändå bra. Berättade för honom att vi kunde ta av den när vi kom fram. Och det gjorde vi. Han gick på pottan även där och det va underbart att se. Han klarar ju de. Men älskade skitunge. :) Så en vecka till så är han nog blöjfi helt på dagarna:) 

Precis suttit och betalt alla räkningar. Skönt att de också är gjort. Slipper man det sen. Nu ska jag tvätta golven och sen gå och lämna kläderna på loppisen och hoppas att någon köper något. Det är på rådstugan imorgon jag har nummer 37 så ni vet:) köp köp:P hehe.

Just de. Igår va de dax att köpa ny overall till Marwin. Ville vara ute i god tid. Så de blev en Grön Didrikson och en grön nike mössa.:)

nä skriver nog mer sen.



 
Bilder från öppna förskolan förra fredagen. 

 

Bilder på Marwins fina overall:)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Han är så duktig:)) Puss o kram

2010-09-26 @ 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0