Ja nu ska de bli bättring.

Nu är man äntligen tillbaka på de gamla vanliga spåret igen. Skola, Dagis och hemma. Helt underbart. :)

Veckorna bara susar förbi och man hinner inte alls med. Skulle så gärna bara villa stanna tiden och njuta. Helgen har varit lugn och skönt. Fredag var vi på lekplats och sprang runder i stan. Va ute länge:) riktigt skönt.

Lördagen tog jag de mest lugnt på dagen sen åt vi middag. Jag, S, Marwin och borg va också med. Sen Blev de film. Såg någon på tv:n men han inte se slutet för sendare kom Anna och Borg så satt och snackade och lite så innan jag somnade:) skönt var det.

Söndagen gick jag hem till mamma för att äta frukost och planera vilken dag det skulle bli ullared. Så de 2 oktober åker vi upp där. Ska behöva rusa runder där en gång till. Va ju där för inte så längesedan. Men de ska bli skoj. Ska Köpa massa till hemmet för nu är det dax att förändra lite här hemma:) Jag och mamma bestämde oss för att åka på de nya ikea i helsingbog så de gjorde vi. Köpte madrass och sånt till Marwins säng:) Sen blev de bara mys resten av kvällen:)

Igår va de skola. Föreläsning och sen hem. Jag och marwin plockade undan lite här hemma innan han skulle vila middag. Då kom morfar med växesängen som har blivit lackad. Så jag bäddade den och gjorde ve den till honom. Så när han vaknade gick han upp och in på rummet. Sken upp som en sol och sa Mamma, Mamma, Kolla Marwin fått en stor säng. Han blev så lycklig. Han gick upp och la sig i den och lekte länge innan han kom ner igen. :) Så nu har han blivit stor pojke säger han:) Och vi ska ge sängen till bebisen de säger han med. Hans spjälsäng då.
Han somnade gott i den inatt också så de va superskönt. :) och glad va han i morse. Mamma Jag har sovit i stora sängen:) Marwin stor pojke " och så visade han hur stor han var med armarna".

Nu ska jag plocka undan lite och så. Kommer bilder ikväll på sängen och lite vad som hänt den senaste tiden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0