Onsdag

Nu är vi i mitten på denna skolvecka. Skönt. Dock inte gått alls mycket hehe. Glömde skriva i förra inlägget att jag har köpt en tv också ju. Bara en 32 men de räcker så länge :)

Dagen idag har bestått av typ inte allt för mycket. Städat undan en hel del. Och fixat lite saker med skolan och så. Så det var skönt att få det avklarat. Sen klockan 2 var det dax att bege sig till frisören för att fixa håret litegrann. Blev slingor och klippning. Är skitnöjd:) Sen blev de middag och snack hemma hos Tommy och Annika. Med pappa och brossan också:) gott var det. Vi kom inte hem fråns vid halv 8 tiden och Marwin deckade snabbt.

Han är så himla duktig min lille prins. Sover hur bra som helst i sin säng och går inte upp när man lagt honom. Han kallar om det är något. :) trodde att han skulle komma in om nätterna men inte ens det gör min stora gosse. Tiden går för fort. Snälla någon STANNA den ett tag så man hinner med.

Nu kommer det lite nya bilder iallafall. :) Skriver mer imorgon.

   




Kommentarer
Postat av: Kitty

Så duktig han är! Lilla killen har blivit stor :) Och staketet har kommit upp ser jag :) Hihi.. inte en dag för tidigt va? Måste träffas snart. Har du Marwin i helgen? kanske kan träffas på söndag? Puss pch Kram

2010-09-17 @ 19:07:34
URL: http://drummla.blogg.se/
Postat av: Tesso

Vad duktig han är:) Saknar honom!!!!!!

2010-09-21 @ 10:28:41
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0