Ett inlägg till 19/4

Ja då skriver jag ännu ett inlägg idag. Dagen har varit helt underbar. När jag hämtat Marwin på dagis cyklade vi hem och hämtade vagnen istället så gick vi till granet för att mysa, leka och fika. Marwin lekte med de flesta av barnen där och fastnade extra mycket för en flicka. Dom hade riktigt roligt och skrattade massor. Älskade små barn.:) Sen kom Tim, hans syster och Jordan "tror han stavar det så". Så blev en massa snack och bus med dom. 

Sen tog vi strandpromenaden hem och kollade på havet och plockade blommor. Väll hemma så kunde vi ju inte bara gå in så de blev gården och cykling för lilleman. Han verkligen älskar sin cykel "fast hans bilar är fortfarande bäst" och om man frågar honom så säger han, Mamma jag älskar mina bilar, mina superräser bilar:) hehe.. För mig blev det skitsnack med underbara grannar och sen gick jag in för att göra middag.

Marwin kom in vid halv 7 och då blev de middag innan han slängdes i ett bad. Då kom älsk också så då passade jag på att cykla hem till Jessica.N en runda. Hade jakobs jacka här som jag skulle lämna så blev lite snack där också innan jag cyklade hem igen. Har även hämtat ut ett paket på godisparadiset. OCH vet ni vad? De va mina nya converse skor:) SÅÅÅÅ glad. :)

Nu blir det lite Big Brother innan sägen kallar. Kollar dock inte så ofta på det men ibland händer det:P


  



   

Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 06:39:55
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0