fredag 16/4

Då sitter man här. Lugnet har äntligen kommit. Dagen har varit fullt ös hela dagen.

Morgonen började dock inte som planerat. Försov mig och kom till skolan 1 timmer och 15 minuter försent. Men vi hade bara lite gruppgrejs på morgonen så det var ändå inte så farligt. Men man känner verkligen att dagen förstörs när man försover sig. Händer så himla sällan att jag gör de. Men hade träningsvärk i benen i morse så tror jag har haft en jobbig natt så kanske därför man inte vaknade. Hehe. Dagen i skolan va riktigt seg. Gick ända till kvart i 4. Tur man inte alltid har så långa dagar.

Medans jag va och tråkade i skolan så hade Marwin mys med pappa och stefan. De hade varit runder på en massa ställen. Skroten, kollat motorcyklar, lekt på lekplatsen i stan, ätit pölse och till sist väntade dom på mig på gröningen vid stationen. Så där mötte jag upp dom vid lite i 5.

Vi skulle då iväg till Center Syd. Min pappa fyllde år igår och det vi sökte i present till honom hittade jag inte någonstans här i stan så han fick snällt vänta. Så de skulle vi hitta på där och det gjorde vi. Vi skulle även hitta dop present till Marwins kusin Charlie och det gjorde vi det också så nu är vi redo för dop imorgon.

Vi kom hem väldigt sen men hemmagjord pizza blev de till middag. När de var dax för lilleman att hoppa i säng så fick jag meddelande av Kitty. Hon och Rolle hade inget att göra så de kom och snackade lite skit. Såklart fick Marwin vara uppe så de blev massa snack och lite bus. Marwin kom inte i säng fråns 10 och nu sitter jag här och degar. Borde nog egentligen gå och lägga mig då vi har en lång dag framför oss imorgon. Med dop på förmiddagen och grillning och mys med vänner på kvällen. Så nu hoppar jag i säng.

Jag verkligen ÄLSKAR livet. <3


Lek på Marwins rum.


Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 06:48:45
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0