helg.

Ja nu är de helg igen. Och tiden rusar iväg.

Marwin blev glad när morfar kom hem. Men förstod inte det riktigt fråns vi va där hemma och han såg honom. han fick 5 bilar och en jacka som va jättefin. Vi snackade och åt lite mat tillsammans innan det var dax att bege sig hem. För själv har man ju börjat en ny kurs nu så är faktiskt i skolan litegran.

Kommer sen inte riktigt ihåg vad vi gjorde mer än att jag följde med Stefan, Skitestille och fiskOla och spelade biljard. De va faktiskt roligt så de får jag följa med på fler gånger. Marwin stannade och mös hos morfar och mormor. Så hämtade vi honom när vi kom hem igen.

Veckan har bestått av skola, lek och mys. Varit på lite lekplatser och hemma hos folk och igår gick vi en runda med jessica, isabella och jakob. Har shoppat loss lite i stan också. De behöver man ibland när det är dåligt väder ute. Och så har jag beställt lite på nätet. Får ladda gardroberna lite inför sommaren.

Idag är vi hemma från dagis och skola för Marwin har lite feber. Han vilar upp sig ordentligt så att han ändå orkar följa med farmor, Faster Cia och Alicia ikväll. Dom ska och kolla på pippi på is i malmö. :) Marwin ser fram emot att åka dit. Så hoppas han har roligt fast att han har lite feber.

Skolan föresten måste jag ju då skriva om. Går en kurs som heter Barn, musik och rörelse - rytmik som metod. En helt underbar kurs. Finns så mycket man kan använda senare och lärarna är bra. Och de allra bästa är att jag har hamnat i en helt underbar klass. Vi har hur kul som helst i skolan och nu planaras det att vi ska fixa en liten utgång och träffas lite utanför skolan.

måste ju visa lite av det jag har beställt.
 
Sen köpte jag en klänning till mig själv:

Och detta köpte jag i stan:

    

Så lite kläder har det blivit. :) skönt med nytt. Marwin har själv valt den orangefärgade tröjan.

Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 06:46:14
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0