Underbara måndag 18/4

Vilken underbar dag med sol och massor av mys.

Dagen började med helt vanliga rutiner. Få upp min plutt klockan 8 så han hinner äta frukost och mysa lite innan det är dax för dagis. "När man går högskolan har man inget påsklov" Så vi begav oss till dagis lite i nio.

När jag kom hem var det bara att ta fram bökerna och  leta fakta och kolla runder på datorn. Vi håller på att skriva ett arbete om rytmik, musik och rörelse. Själv tycker jag inte att det är någon hitt att göra de på ett "lov" för lite lov har vi ju för att vi skriver atbetet hemifrån. Men ja det är bara att stå ute. Hade tänkt mig att ha Marwin hemma och skriva arbetet i helgen men nu fick vi planer från Lördag-Måndag så de sket sig. Skriver mer om de längre ner.

Jag hämtade iallafall lillkillen igen vid lite i två. Dom hade haft superroligt på dagis och varit ute hela dagen. Barnen skulle till och med sova middag under bar himmel. Men de ville inte Marwin så han hade bara myst lite på filten innan han hade börjat leka igen.

Vi begav oss direkt bort till lekplatsen i granet där Marwin snabbt hittade en kompis att leka med. Dom grävde och åkte rutschkana. Sen kom där även några flickor som han lekte med. När de blivit en hel del bus så la vi ut filten på Marken och pakade fram fikan. För Marwin blev de macka, banan och dricka och för mig blev de en banan och lite pepsi max.

Nä vi fikat färdigt blev de full hålligång igen. Marwin ville såklart upp de de höga tornet så idag fick han faktiskt det. Vågade dock inte gå ner så jag kunde ta ett foto men glad va han iallafall för att äntligen få komma upp där.

Nä vi varit där ett tag kom Kitty med vovvarna. Vi snackade ett tag innan vi gick hem till henne för att lämna djuren och sedan gå ner till stan för att köpa mjukglass.. SÅ himla gott i de sköna vädret.

Kvällen spenderades ute på gården med fina grannar och massa snack. Marwin cyklade med de andra barnen. Så skönt. Kommer sakna gården och alla fina grannar och barn. Men så lätt blir dom inte av med mig. Kommer nog va här med grannarna i sommar också. hehe.

Älsk kom sen också så blev de väldigt sen middag innan vi avslutade kvällen i soffan. Så skönt. Nu väntar jag bara på att biblioteket ska öppna så jag kan gå dit och låna böcker och fortsätta med arbetet. Sen e de bara dagis för Marwin imorgon och sen är vi lediga.

Till saken om vad vi ska göra i helgen. Jo vi ska åka till Lalandia och va där lördag-måndag och det ska bli så himla skönt att komma iväg. Finns en hel del att göra där runtikring så vi hinner nog inte med allt vi skulle vilja göra. Med badet blir det såklart och safariparken med alla djuren, vill en sväng på legoland också eller kanske bonbonland? gaaaa svårt att bestämma sig haha. Så vi får se. :)

   



  





Glömde ju skriva att vi matade fåglarna också efter att vi hade ätit glass.  och träffade en hel del folk på vägen. Och sen kom rolle och hämtade kitty och då gick vi hem:) Nu ska jag gå till biblioteket.

Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 07:03:25
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0