dagarna rusar förbi

Ja de gör de verkligen. Tiden springer iväg med stormsteg och vi är redan lite mer än en vecka in i februari.
Vi har hittat på en hel del saker den senaste tiden men de är så himla tråkigt att bara skriva vad vi gjort i veckan.
Men helgen kan jag berätta lite om iallafall.

Marwin har tjatat länge på att få sova hemma hos sin mormor. Så i fredags fick han det. Vi åt middag och sånt där hemma och jag gick därifrån vid 7 tiden när de satte på filmen som dom skulle mysa till. Jag och stefan passade på att mysa lite själv. Vi åkte till hbg och gick på bio. Såg en 3D film som var jättebra. Kommer inte på vad den hette nu men ska nog komma på det:P jag och namn och titlar hör verkligen inte ihop. Sen åkte vi ut till Stefans föräldrar och spelade lite wii innan vi åkte hem för att sova.

Fredagen gick jag och hämtade lilleman och vi mös massor här hemma. Saknat honom som in i bomben och de va riktigt mysigt. Vi vilade och kollade lite film. Sen åkte vi ut till hans farmor och farfar för att leka lite med Alicia. Barnen stimmade och vi snackade. Sen vid lite i 6 lämnade vi lillkillen där för att åka och hämta kinamat och sen hem. Min syrra och hennes kompis har fyllt 25 båda så de hade 50 års fest som varit planerad i typ 2 månader hehe. Så dit skulle vi. och skuldkänslor hade jag för att lämna lilleman inatt igen men han tyckte de va superskoj. Festen va rolig och mycket folk. snackade massor och en sväng i stan han vi också med.

Söndagen hämtade vi lilleman och så blev de en massa mys. :) Hela eftermiddagen och kvällen.

Igår va vi tvugna att ge oss iväg till väla. JAg ville ha en ny hdmi kabbel så de passade ju bra. Vi åt pizzabuffe och åkte sen vidare för att busa på busfabriken. Marwin blev överlycklig. kvällen avslutades med besök av jessica och jakob.

Nu har jag lite plugg som måste göras som jag håller på med. Behövde bara ta en paus så passade på att skriva lite.

Soffan är föresten hämtad och supernöjd:) Lägenheten vet vi inte riktigt för jag började vela lite om läget och likande men vi får se. Kanske kanske inte. Annars e de bara att leta vidare.


Min prins älskar att dansa och stoja. här har han dasstund på julfest. Marwin och Alicia dansar till sander och gander:)

Kommentarer
Postat av: Mormor

snyggingar:))

2011-02-10 @ 18:38:49
URL: http://tessosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0