25 december. Julfirande 2

Jag börjar med att svara på frågan om vad jag jobbar med. Hmm jag jobbar lite smått på ett boende för funktionshindrade, men även på en förskola. Jag jobbar extra på lov och liknande och även i veckorna om jag inte är i skolan. För läster på högskolan till förskolelärare/lärare på heltid också. :)

Den 25 vaknade vi och gick upp i någerlunda tid. Mös ltie och bara slappade för att sedan fira lite jul igen. Vi skulle hem till älsklingens mamma och pappa. Marwins farmor och farfar. Där bjöds det på middag och en massa prat och skratt. Även idag va jag inte sådär jättepigg och kry men jag klarade dagen galant.

Marwins farmor förklarade efter middagen att tomten hade varit där med julklappar till honom som han skulle få. Han blev superglad och vi gick upp där uppe. Marwins faster delande ut dem och även någon var sparad till alicia så hon också skulle få någon denna dagen. han öppnade alla paketerna och ble superglad för dem allihopa. detta fick han : trumsett, woody och buzz lightyear, blixtens lastbil mack som är stor där man kan ställa alla samlarbilarna i, ett 2d blixten puzzel, en bilbana, 2 metal rallybilar, en stor bilbana som man kör med kontroller, chuggington bana, chuggington tågtvätt, 4 olika tåg till chuggington. har nog missat något men kan inte komma på det nu.

Sen följde marwin med farmor ut med hundarna för de behövde sig en liten kissrunda och marwin ville såklart följa med.

Vi bänkade sen oss alla i soffan för att spela lite bowling på wii. Alla tyckte det var supermysigt och det blev ett lyckat slut på dagen:)


  

  


Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 06:45:57
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0