Sitter på jobb

Ja för tillfället sitter jag på jobb. Har lite rast nu så tänkte att jag skulle skriva lite. Men vet dock inte om vad.

Saknar min lille bebis. Han har varit på busfabriken med pappa och jag skulle så gärna vilja följa med. Men de går ju inte när man jobbar. Började 9 i morse och slutar inte fråns nio ikväll. Så lär vara väldigt trött när jag kommer hem. Sen e de på de igen imorgon mellan 11-20 och sist men inte minst så ska jag då jobba söndag med mellan 16-21 så inte så farligt. Men sen är de slut för denna gången. Tills i sommar för då e de jobb igen.

Nä nu ska jag nog ta och göra mig någon mat. Hmm eller? nja vi får se.

Om jag är tillräckligt pigg ikväll när jag kommer hem så ska jag skriva om jul 2. :P Vi firade ju även jul hos Älsklingens föräldrar den 25:)


Såg också att jag fått en kommentar om vilket dagis marwin går på. Inte tänkt på att kolla de innan. Sen har jag glömt att svara. Vill inte skriva ut de här. Men det är iallafall en underbar förskola och trivs som bara den:) Och de gör han också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med?

2011-01-08 @ 00:10:45
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 06:46:34
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0