Torsdag.

Ja idag är det ju då redan torsdag igen. Hinner inte med i svängarna och tiden bara rinner iväg från en. Om ungefär 1.5 månader flyttar vi. Tiden verkligen springer iväg och man börjar bli lite stressad nu. Måste iväg och fixa lådor så jag kan börja packa. För går tiden såhär fort så flyttar vi ju snart:P Och när flytten väll är gjord så måste det packas upp och bli färdigt på typ några dagar. för sen fyller Marwin 3 år.

Nog om det. idag började nya kursen i skolan så nu har man fått träffa sina skolkamrater som man skall gå med fram till sommaren. Också fått reda på att jag verkligen fått sommarjobbet så de är skönt de med. Jag hade ju fått reda på att jag hade fått de men nu har jag fått samtalet som bekräfatar det. Så antagligen får jag mitt sommarschema nästa vecka så jag vet hur mina arbetstider ser ut.

Mycket händer och står i för tillfället. Känns som man inte hinner träffa någon och ändå hittar man på en massa med folk hela tiden. Ändå känns det som man är instängd hemma. Nog bara en känsla man har ibland. Imorgon kommer min pappa hem iallafall:) Ska bli roligt att höra lite berättelser om resan och se hur glad marwin blir av att äntligen få träffa sin morfar igen. Som han har tjatat om honom.

Nu vet jag dock inte riktigt vad jag ska skriva mer. Kommer ett inlägg nästa gång man känner att det finns lite tid över.:)



Jakob och Marwin i granet:)


Kommentarer
Postat av: Replica Watches

www.watchsuk.co.uk is now happy to announce the option for customers to fit their replica watches with authentic Belgium grade diamonds from 0.5 to 2.00 carats on the bezels and casings of the watches. All diamonds come with a certificate of authenticity from GIA and can be verified worldwide.

watchsuk.co.uk provides Replica Rolex Watches of major brands names fitted with cutting edge machinery from UK and highly sophisticated Swiss movements and Austrian made tourbillon movements.

Watches at watchsuk.co.uk come with a 1 year warranty with 7 days money back and vigorous quality control procedures to ensure all watches arrive to customers with no defects and damage.

2011-11-01 @ 07:01:15
URL: http://www.watchsuk.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0